Zomged Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hei å hå. Jeg prøver å fjerne Vista på min bærbare Acer Aspire 5610Z, men har ikke noe Vista cd. Problemet er at når jeg kjører XP cd'en kan jeg ikke trykke på "Installere Windows XP". Den er bare grå. Jeg er ikke noe üb3r l33t pr0 med pc så jeg trenger hjelp. Må jeg ha en Vista cd for å avinstallere Vista? Jeg fikk aldri noe cd med pc'en. Håper jeg kan få svar på problemet her. Trenger virkelig XP siden jeg ikke takler Vista. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Start opp maskinen med XP-cd-en i. I standardinnstillingene i BIOS er det nok satt til å boote fra CD først, men det varierer fra maskin til maskin. Det skal komme opp "Trykk en tast for å starte fra CD..." og da trykker du på en tast for å boote fra XP-cd-en. Resten finner du nok ut av Husk at du ikke kan forvente å finne ordentlige drivere til XP, siden maskinen leveres med Vista. Lenke til kommentar
Zomged Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Takk skal du ha. Skrev noe her, men fant ut av det Endret 13. september 2008 av Zomged Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå