Knott^ Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hei. Har Adobe Photoshop CS3, også lurer jeg på hvordan jeg adder nye skrift typer. Jeg har prøvd "drag and drop" til folderen "fonts" men det fungerer ikke, laster btw de nye tekstene ned fra www.dafont.com. Enten kommer denne feil meldingen fra winrar: ! Drag and drop operation failed ! Parameteren er feil. Hva gjør jeg galt? Eller så drar jeg fila over, det tar en stund, og ingen ting blir lagt til. Filene er i TTF format. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hei. Har Adobe Photoshop CS3, også lurer jeg på hvordan jeg adder nye skrift typer.Jeg har prøvd "drag and drop" til folderen "fonts" men det fungerer ikke, laster btw de nye tekstene ned fra www.dafont.com. Enten kommer denne feil meldingen fra winrar: ! Drag and drop operation failed ! Parameteren er feil. Hva gjør jeg galt? Eller så drar jeg fila over, det tar en stund, og ingen ting blir lagt til. Filene er i TTF format. Hvis du har skritene/fonts lagret på din datamaskin, så kommer de jo frem i foto-programmet ditt også..uansett hvilket du har. Jeg har lastet ned så under Windows/Fonts ligger det ca 250 skrifter, da har jeg gått på ulike gratis-steder og lastet de ned til den mappen, og installert de. De fleste er av typen True Type. Vet ikke akkurat hva du mener med "drag and drop" jeg. Jeg lastet de ned til min PC. (Noen steder er det slik at du må kjøpe, betale for skrifter også, jeg har bare tatt ned "free fonts" RandiA Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hei. Har Adobe Photoshop CS3, også lurer jeg på hvordan jeg adder nye skrift typer.Jeg har prøvd "drag and drop" til folderen "fonts" men det fungerer ikke, laster btw de nye tekstene ned fra www.dafont.com. Enten kommer denne feil meldingen fra winrar: ! Drag and drop operation failed ! Parameteren er feil. Hva gjør jeg galt? Eller så drar jeg fila over, det tar en stund, og ingen ting blir lagt til. Filene er i TTF format. Det er en feil med programmet du bruker, enten kan filen du prøver å åpne være passordbeskyttet eller så kan det være feil på den. Det er uansett ikke et problem med PS CS3, så jeg flytter denne posten til et sted der det er mer sannsynlig at du kan få ytterligere hjelp. Lenke til kommentar
Knott^ Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Få opp denne meldingen når jeg ikke bruker WinRar: Endret 11. september 2008 av Knott^ Lenke til kommentar
Knott^ Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Fikk kisa det, måtte bare pakke ut zip fila, kunne ikke bare dra den over Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Fikk kisa det, måtte bare pakke ut zip fila, kunne ikke bare dra den over Nei zip filer er det ikke mye funksjon i før utpakking... ..fint det ordnet seg da. RandiA Lenke til kommentar
Knott^ Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Fikk kisa det, måtte bare pakke ut zip fila, kunne ikke bare dra den over Nei zip filer er det ikke mye funksjon i før utpakking... ..fint det ordnet seg da. RandiA Men er det ikke merkligg at jeg ikke kan bruke WInrar på di filene? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hei, jeg sliter også. Jeg har unpacket de to fontene jeg skal ha, men de vil ikke legge seg i font mappen fordi de visst nok blir brukt av ett program som må avsluttes, og jeg har ikke oppe noe program der de brukes Oo HJELP!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå