Nervetattoo Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Mer Max Payne Se videoen Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Bha. Minner mer om Constantine enn Max Payne. Vi får se. Lenke til kommentar
Unhealer Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hva er de forbanna flygetingene, og hvorfor i all verden er de der når de ikke er til stedet i spillet? Greit å ta vekk mindre viktige deler, men å legge til noe overnaturlig kommer til å ødelegge filmen. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Flertallet som ser filmen vil ikke ha spilt spillet. Så at de legger til noe ødelegger ikke i seg selv opplevelsen for andre enn mindretallet. Så det i seg selv er ikke nok til å gjøre det til en dårlig film, bare en skuffelse for de som allerede er fans av spillet det baserer seg på. Personlig har jeg aldri spilt Max Payne og kunne ikke brydd meg mindre om "flygedingsene" finnes i spillet eller ei så lenge filmen er bra Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Disse flygedingsene regner jeg med er en del av Max Payne's mareritt og/eller syke sinn. Noe han jo sleit en stor del med i spillene. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Nokon som veit om filmen er basert på begge spela eller kun det første? Ut frå traileren ser det ut som det er frå begge. Lite å gjere med desse demonene, det er hallusinering i MP, men ikkje noko sånt. Har akkurat runda det første, tar det andre etterpå. Hallusineringen og marerittene er for øvrig eit resultat av at han er dopa på spelet, kanskje dei har gjort det litt meir permanent på filmen. Sånn vil det alltid være, dei må lage litt meir action når det skal på film. Heilt greit, eg håpar berre dei klarer å fange den dystre stemningen som spelene har. Endret 11. september 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hvor er Mona Sax? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 I traileren? Mila Kunis (Jackie i That 70's Show) er Mona Sax. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) I traileren? Mila Kunis (Jackie i That 70's Show) er Mona Sax. Jackie i That 70's Show BATMAN DOES NOT APPROVE Endret 11. september 2008 av -Zeitgeist- Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg gleder meg til denne. Har ikke no forhold til spillet i det hele tatt, men den så jo eksplosiv ut da Mila Kunis i en av hovedrollene?! Hmmm... skal bli vanskelig å ta henne seriøst i en actionfilm (Ler litt bare av å tenke på det), som med alle andre skuespillere som har vært med i en komiserie over flere år. Lenke til kommentar
lain Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg er skeptisk til de flyvetinga selv. Da det i denne trailern kan se ut som at det ikke er noe som han ser pga rus. Jeg mener det blir feil å adde ting som er urealistiske, da spillene er i en realistisk verden (om du ser bort ifra slowmo og painkillers som gir deg "hp"). Men uansett en film jeg skal se på kino. Bare de får ræva i gir og får satt den opp. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 "What did we just see?". Nei, nei, NEI! Det høres ikke bra ut. =/ Lenke til kommentar
lain Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 mhm, spesielt den setningen jeg reagerte på. Men kan jo være at ho er rusa ho også, og det er payne som sparker fyren ut vinduet, men tviler litt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Eg og la merke til den kommentaren. No har eg ikkje gitt meg ut på MP2 endå, eg trur Mona og har vore dopa, men det såg ikkje sånn ut i traileren. Enig med lain her, når eit spel ikkje har urealistiske elementer bør ikkje filmen som er basert på spelet få det. Historien og traileren minner litt om The Punisher. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Noen som har peiling på hva den sangen heter? EDIT: Fant det ut. "If I Was Your Vampire" av Marylin Manson Endret 13. september 2008 av MetroN Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Noen som har peiling på hva den sangen heter? EDIT: Fant det ut. "If I Was Your Vampire" av Marylin Manson Den var tøff. =) Lenke til kommentar
RomTorsk Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Mila Kunis som Mona? nei nei nei neeei Edit: tyrkleif Endret 14. september 2008 av Kaufman Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Syns Mona Sax ligner mer på Demi Moore... Lenke til kommentar
edds Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 "What did we just see?". Nei, nei, NEI! Det høres ikke bra ut. =/ Etter denne kommentaren ble jeg fryktelig redd. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Max Payne og Mona Sax er to utrolig iskalde, tørre og kule velutviklede karakterer. Utifra traileren så ser begge to ut som redde generiske innslag fra en middelmålig actionfilm. Jeg spår en enorm skuffelse for hardcore fans, men en ok film for de uinvidde. Men det sier seg selv når reggisøren ikke engang har spillt gjennom spillet. Han har kun lest manuset tl:dr BAWWWWWWWWWWWWWWWWW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg