Saykin Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hei, jeg har noen spørsmål angående frikortet. Jeg har tidligere i år jobbet en del, for ca 52000 kr. Kanskje mer, er ikke helt sikker på den totale summen. Det jeg da lurer på nå, er at jeg har skaffet meg en ny jobb med fast lønn. Jeg har regna ut at jeg ikke kommer over 35000 kr for resten av året, kan jeg da bestille et frikort for resten av 2008? Lenke til kommentar
Star Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Frikortet gjelder jo for hvert år - du kan ikke tjene merr enn de 40 pr. år uansett Om du ikke ordner skattekort etter du har passert dette beløpet, trekker de 50% Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 så siden jeg allerede har tjent over 40000 så kan jeg ikke bestille frikort for i år og bruke det resten av året da? Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Korrekt hehe ok, takk. for en eller annen merkelig grunn trodde jeg at de som ikke hadde fulltidsstilling kunne bestille en og bruke den ut summen. Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Det gir jo ikke mening Hva skal en med fulltidsjobb med frikort? selv ingen polakk tjener så dårlig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå