TurboHolte Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Ja, som i emnetittelen så handler dette om brownies. Personlig syns jeg brownies er genialt. Lett å lage og smaker godt. Hva syns dere? PS: søkte på brownies men fant ikke noen tråd Endret 20. september 2008 av TurboHolte Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Tror denne "Store" tråden ikke blir så stor. Over til sak. Brownies e dritt godt. To stykker nystekt brownies og et stor glass melk er uimotståelig. Hvordan liker du brownisen din? Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Tror denne "Store" tråden Brownies e dritt godt. To stykker nystekt brownies og et stor glass melk er uimotståelig. Hvordan liker du brownisen din? Må jo ha melk Varm rykende brownies, liker den bedre litt seig en hard Endret 11. september 2008 av TurboHolte Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Brownies med vaniljeis til = WIN!!!! Lenke til kommentar
AmazinglyConfused Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Åh, ja. Melk til er kjempegodt! Jeg liker egentlig ikke melk, men det er et must med brownies. Noen som har smakt browniesis? Falt ikke helt i smak hos meg... Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Noen som har smakt browniesis? Falt ikke helt i smak hos meg... Hva er det? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Varm brownies + iskald melk. NAM<3 Lenke til kommentar
AmazinglyConfused Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Noen som har smakt browniesis? Falt ikke helt i smak hos meg... Hva er det? Is (vanilie eller sjokoladeis, husker ikke helt) med biter av brownies i. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Noen som har smakt browniesis? Falt ikke helt i smak hos meg... Hva er det? Is (vanilie eller sjokoladeis, husker ikke helt) med biter av brownies i. Må testes ut Men høres bedre ut med vanlig brownies Endret 12. september 2008 av TurboHolte Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Når jeg skal lage brownies blir det Toro ferdig-pose Lenke til kommentar
AmazinglyConfused Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Ja, ferdigpose er tingen. Men hadde vel passet seg om noen postet sin oppskrift her? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Varm brownies + iskald melk. NAM<3 Kan ikke anna enn å skrive under på det. Jeg pleier også bruke ferdigpose, men det hadde jo vært gøy å lage det fra bunn en gang. Noen som har gode egne/utprøvde oppskrifter? Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 En gang har jeg lyst til å spise meg mett på bare deigen, smake så godt :!: Lenke til kommentar
AmazinglyConfused Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 og kvalm..? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg nøyer meg med det som sitter igjen i bollen og på slikkepotten, jeg Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 (endret) og kvalm..? Det er prisen man må betale! :!: Endret 16. september 2008 av TurboHolte Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Brownies 4-evah! Lenke til kommentar
LAUKzz Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Ich liebe das brownies<33 tror jeg kunne spist browniezorz til jeg døde Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (..) liker den bedre litt seig en hard Brownies skal være seig. Er den hard er det ikke brownies. Jeg vet til og med historien bak brownies. Spørs om den er sann, da. En dame i USA skulle lage sjokoladekake. Ho glemte bakepulver, så kaka hevet ikke. Hun tok den ut, og tenkte den var mislykka. Men så kom sønnen og smakte, og syns det var kjempegodt. Det ble en slager, og spredte seg raskt. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Jeg vet hvordan jorden ble til, vet ikke om det er sant da. En mann som het Gud skapte alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå