mysayene Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 hei:) noen som vet hvordan jeg kan gjøre MKV filene mine til avi filer? prøvde et converter program som het Mkv to avi converter, men skjønte ikke helt hvordan det virket. takker for hjelp Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Det kan hende videofila allerede er AVI. MKV. er filendelsen for Matroska 'innpakkning'. (Se hjemmesiden til Matroska). Du kan bruke GSpot for å finne ut hvilket format filen er i. Men jeg skønner ikke hvorfor du vil 'pakke den ut'. Lenke til kommentar
mysayene Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 File Type: Matroska media file (.MKV) Mime Type: video/x-matroska vil gjøre den om til avi så kan legge den til i Sony Vegas Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Trodde GSpot kunne se hvilken codec som var brukt på filen inni Matroskapakken, men jeg tok feil Du kan prøve MKVtoolnix sammen med MKVExtractGUI Lenke til kommentar
chma Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Det kan hende videofila allerede er AVI. MKV. er filendelsen for Matroska 'innpakkning'. (Se hjemmesiden til Matroska). Avi er som matroske ett kontainerformat, dvs at man ikke har en avi fil inni mkv fila da avi ikke er en codec. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå