3ra Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Vel, selvvalgt fordypningsoppgave, store greier, har et halvt år på oss, er snakk om å måtte ha lest 2-3 bøker om emne osv, så, jeg kommer ikke på i det hele tatt hva jeg skal velge?! Er vg3..Tenkte på emne tegnesierer, men så er det jo det å fordype seg på et slikt nivå innen det =/ Noen som har noen ideer? Hadde vært fint å ha om noe man faktisk er litt interesant hvertfall, med tanke på tiden man har på seg og størrelsen på oppgaven (Muntlig, 30minutters foredrag) Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Men aner jo ikke hva du intresserer deg for, og du sier at du vil ha noe du intresserer deg for. Så ikke enkleste oppgaven å hjelpe deg. Men når jeg skrev særemnet mitt leste jeg bøker. Jeg vurderte tegneserie for å få noe lett og morsomt, men dette en hat oppgave etter å ha lest hva du må ha med i oppgaven. Jeg valgte "sammenligne bøker med fimatisering" og det gikk veldig greit. Det er en god del bøker der ute så anbefaler deg en tur på bibloteket og finn noe du har ork til å rase igjennom. PS. Den tiden du har høres kanskje lang ut, men faen jeg sleit. Når du vet du har så lang tid, så utsetter man automatisk. Og det tok tid for meg å orke å lese de bøkene. Lenke til kommentar
3ra Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Men aner jo ikke hva du intresserer deg for, og du sier at du vil ha noe du intresserer deg for. Så ikke enkleste oppgaven å hjelpe deg. Men når jeg skrev særemnet mitt leste jeg bøker. Jeg vurderte tegneserie for å få noe lett og morsomt, men dette en hat oppgave etter å ha lest hva du må ha med i oppgaven. Jeg valgte "sammenligne bøker med fimatisering" og det gikk veldig greit. Det er en god del bøker der ute så anbefaler deg en tur på bibloteket og finn noe du har ork til å rase igjennom. PS. Den tiden du har høres kanskje lang ut, men faen jeg sleit. Når du vet du har så lang tid, så utsetter man automatisk. Og det tok tid for meg å orke å lese de bøkene. Ja sorry, men svaret var mer enn godt Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Johannne Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Vel, selvvalgt fordypningsoppgave, store greier, har et halvt år på oss, er snakk om å måtte ha lest 2-3 bøker om emne osv, så, jeg kommer ikke på i det hele tatt hva jeg skal velge?! Er vg3..Tenkte på emne tegnesierer, men så er det jo det å fordype seg på et slikt nivå innen det =/ Noen som har noen ideer? Hadde vært fint å ha om noe man faktisk er litt interesant hvertfall, med tanke på tiden man har på seg og størrelsen på oppgaven (Muntlig, 30minutters foredrag) Ja, jeg er redd roxrud har rett. Det kan virke som om du har god tid. Men dagene flyr fort. Hvis du overhodet ikke har en eneste ide om hva du vi skrive om, foreslår jeg at du får andre til å gi deg ideer. Ideskapere kan være : lærere, foreldre /slektninger, biblioteket. Alle disse er folk som har vært igjennom dilemmaet før. - Og bestem deg fort, det viktigste er å komme igang med et (begrenset) prosjekt. Du nevnte tegneserier - har du dille på det? I så fall hvilke. New age? historiske? Japansk krig? SFiction - ungdomsvold? Her ville jeg absololutt spurt læreren om hva som skal til for å få en ok karakter! - Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå