Gå til innhold

Iphone har låst seg til AT&T. Hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Hei! : )

Jeg har et problem med min Iphone. Det er den gamle versonen som er kjøpt i USA og det var jeg som gjorde den norsk. Det gikk helt fint, og den har fungert smertefritt helt til for noen uker siden da jeg skulle lade den via macen. Det kom opp en melding om at det var en tilgjengelig oppdatering. Jeg oppdaterte, men underveis kom det en melding om at det var skjedd en feil. JEg trykket på knappen for å fortsette likevel og så arbeidet den videre helt til den så ut som det den gjorde første gang jeg slo den på!! Hva skal jeg gjøre?

Jeg har prøvd å gjennopprette den i Itunes, men det går ikke. Ingenting går!

Når jeg åpner Itunes kommer den et sånt spørsmål om jeg vil aktivere den for At&t, men jeg vet ikke hva som skjer hvis man gjør det.

Beklager for rotete forklaring!

Takk på forhånd! : )

Endret av Eivind-Andreas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! : )

Jeg har et problem med min Iphone. Det er den gamle versonen som er kjøpt i USA og det var jeg som gjorde den norsk. Det gikk helt fint, og den har fungert smertefritt helt til for noen uker siden da jeg skulle lade den via macen. Det kom opp en melding om at det var en tilgjengelig oppdatering. Jeg oppdaterte, men underveis kom det en melding om at det var skjedd en feil. JEg trykket på knappen for å fortsette likevel og så arbeidet den videre helt til den så ut som det den gjorde første gang jeg slo den på!! Hva skal jeg gjøre?

Jeg har prøvd å gjennopprette den i Itunes, men det går ikke. Ingenting går!

Når jeg åpner Itunes kommer den et sånt spørsmål om jeg vil aktivere den for At&t, men jeg vet ikke hva som skjer hvis man gjør det.

Beklager for rotete forklaring!

Takk på forhånd! : )

Det høres ut som om den da blir låst igjen til AT&T i Usa, og da blir telefonen sperret for norske simkort. Det finnes en nettside hvor jeg tror du kan få mer hjelp til dette: http://ipod1.no/node

Endret av unison
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...