ironic Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Muskler, tatoveringer, trange topper og himla skytevåpen. "Wanted" har det meste. Les mer Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Gleder meg til denne, blir å se på kino i morgen! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Kommer den først nå til Norge? Trodde den var kommet ut for lengst jeg. Uansett så er jeg glad jeg ikke brukte penger på å se den. Det eneste jeg fant interresant med filmen var actionscenene. Problemet til filmen var at den tok seg selv så alvorlig at den ble helt sykt ufrivillig komisk. For eksempel gimmicken at de kan vri kulene ilufta, pga. at de har en unormalt høy puls? Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Har sett den og det er en bra action film med mange fine scener....Gled dere..... Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Selv sett den, men ble skuffa. Hovedskuespilleren oppfører seg så utrolig barnslig at det hele blir for teit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 ikke bare skuespilleren som er teit, hele filmen er teit. de har dratt den alt for langt.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg er fullstendig enig med anmelder. Spot on. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 En herlig popcorn-film. Må ikke taes seriøst. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 som de fleste sier, teit, men greit med action scener og Jolie er med, så greit å se hvis du har lite å gjøre Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Tydelig at det er delte meninger om filmen. Den har fått slakt flere steder, og en syver her. Jeg så traileren og det så veldig tvilsomt ut. De hadde vel fått med ihvertfall to tre ganger at hvis du slenger på armen i det du skyter så kan du "skru" skuddet rundt hjørner og denslags. Kjempefancy Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Se på det som en komdie-/morsome effekter-film, og nyt den med venner over noen øl. Kan anbefales. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg syns filmen var kanon bra Samme gjør de jeg såg den med. Jaja, vi har alle vår egen smak Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Synest det var ein OK film, det er ikkje noko å rope konge for. Synest at den veven blei litt på kanten, for å sei det slik det var ikkje noko som passa inn i filmen. Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 ELENDIG film, stort mer dritt en dette finner du ikke, huff 7/10, 2/10 spør du meg, Huff Huff.At dere ga mumien dårlig kararkter og denne god fatter jeg ingen ting av, Huff av meg for noen kritikere.... Lenke til kommentar
athorb Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Det hadde vært flott hvis alle hadde hatt din smak, ikke sant? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Sikkert en film med dårlig plot og forutsigbar handling, men mye action og det er nå underholdning uansett for min del Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Ser man det: Fra IMDb: Followed by Wanted 2 (2010) Wanted 3 (2012) Det ser jo ut som en grei film, men dette ble da litt voldsomt? Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Har ikke sett slik møkk på kino siden Shoot Em Up. Kan i grunn ikke tro at dette her blir sett på som en god film. Jaja, der kastet jeg 90 kroner rett i dass, ned i kloakken, og de ble deretter spist av en rotte. Ja, negativiteten er nødvendig for å fremme den forferdelige opplevelsen denne filmen ga meg. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Sperzel: Er det jeg også har hørt florere rundt å weben. At den suger like jævlig som Shoot em Up, og da er den virkelig dårlig. Er den virkelig så teit, eller kan det leves med? Anyone? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 $281 millioner gross per dags dato, ikke rart at det blir 3 filmer av denne. Uansett, har sett traileren og den ser rimelig popcorn bra ut, dvs du trenger ikke gjøre noe annet enn sitte stille i tiden filmen varer og se på, ingen tenking, inen lureri eller noen verdens ting. Action fra start til slutt. Kansje ikke episk action som The Dark Knight men tror dette fungerer som underholdning. Synd at jeg er plassert i Svolvær ved en Kino som ikke klarer å få slike filmer i land før den kommer på DVD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg