Gå til innhold

XboX 360 Elite eller XboX 360 PRO 60 GB?

Hayabuuza

Anbefalte innlegg

Hva bør jeg kjøpe meg? skal vente til jul(kanskje billigere) så pris spiller ikke så stor rolle. XBL gold og wireless er et must.

Soleklart premium. Større harddisk og hdmi kabel er ikke verdt 600kr i mine øyne. 60gb er mer enn nok, 120 er overkill. Tviler også på at de blir særlig billigere frem til jul. 1890 for årets bundel med lego indiana jones og kung fu panda er i butikkene nå.

Med den nye dashboard updaten blir det mulig å kopiere inn så og si alle spill på harddisken. Da slipper man det bråkete dvd drevet som er som en støvsuger på maks kraft.

Jeg kjøpte faktisk en Xbox360 Elite denne uka, og valgte elite på grunn av dobbelt så stor harddisk. Denne disken mer enn prisdifferansen mellom konsollene, og ender man opp med for lite plass blir det surt å titte tilbake og se at man kunne fått Elite for 600kr mer.

Gå for Elite! :)

Trenger man noe særlig mer enn 6-7 spill installert til enhver tid da? Mer enn nok plass til det på en 60gb. Men selvsagt opp til enhver det men jeg tror ikke særlig mange har bruk for 120gb. Selv har jeg rundt 30 spill og ser frem til installerings muligheten men skal nok fint klare meg selv med min gamle 20gb.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, vil nå tippe at det tar lang tid å installere et spill, og det tar sikkert atskillige gigabyte med plass pr stk. Kjedelig å måtte slette og legge inn på nytt hele tiden. Men det er jo klart et valg for enhver om hva man vil bruke penger på. :)

Lenke til kommentar
er det ikke like greti når man kjøper X360 å bare kline til med 120gb da?

greit nokk at 120gb er nok plass men det er kjiipt og ha for lite plass og da :p

Er faktisk ganske enig... :thumbup:

er det ikke like greti når man kjøper X360 å bare kline til med 120gb da?

greit nokk at 120gb er nok plass men det er kjiipt og ha for lite plass og da :p

Lenke til kommentar
En Xbox 360 Elite med 120GB HDD og medfølgende HDMI kabel koster kun 500kr mer (2500kr) enn versjonen med 60GB og som ikke har HDMI kabel (2000kr). Selv ville jeg kjøpt en Elite om jeg ikke allerede hadde hatt en Xbox 360 stående her.

Nå er det jo komponent kabel i 60gb versjonen så man har egentlig ikke bruk for HDMI kabel.Og hdmi kabel får man kjøpt for under hundre kroner hvis man vil også.Forskjellen mellom 60gb og 120gb bundelene er faktisk 600kr så man betaler jo egentlig 500kr mer for bare større harddisk.Tviler på at særlig mange vil få bruk for mer enn 60gb innen denne generasjonen er over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...