Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hoppe fra et forhold til et annet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde samboer da jeg møtte min kjære. Dumpa han og ble sammen med **.

Angrer ikke et sekund :) (nå ligger det mye bak som jeg ikke vil skrive her).

Det fins ikke noe fasitsvar på hvor lang tid man må vente.

Ingen som sier at du MÅ vente i ei uke, to mnd eller tre år. Tror ikke vi har slikt politi er i norge :hmm:

Mange grunner til at de hopper i et nytt forhold rimelg fort. Kanskje det forige gikk dårlig? Voldelig?

Lenke til kommentar

Men hvis man skilles som venner og begge er enige så ser jeg ikke grunn til å vente, hvis noen så absolutt vil inn i et nytt forhold..

Er det er kjipt brudd med mange tårer fra den ene parten så er det jo av hensyn best å vente :)

Eller man kan bli sammen med en ny i all hemmelighet til ting har roa seg :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg driter jo i eksen, men har latt henne tro at jeg gjør som hun vil, for å slippe å høre på gnålet hennes om at jeg må vente.

Hun har jobbet iherdig for å hindre meg i å skrive på nett, for hun mener jeg bare er her for å flørte og finne meg ny dame.

Jeg har latt henne tro at jeg skal fortelle henne om en evt ny jente også, men er det ingen sjanse i havet for at jeg kommer til å fortelle.

Lenke til kommentar

Det er såpass kort tid siden det ble slutt at jeg foreløpig har flyttet inn på et eget rom i samme leiligheten, og uten jobb er det ikke lett å flytte med det samme.

Så jeg kan ikke stenge henne helt ute ennå. Hun er et helvetes spetakkel for tida, så det står ikke på viljen.

Lenke til kommentar

Det kommer vel helt an på :) Noen ganger er man kanskje sammen med noen rent platonisk og av praktiske årsaker og så hopper man videre når det dukker opp et drømmeobjekt. Det finnes mennesker som ikke takler å bo aleine.

Eller det kan være som noen nevner her mer uhyggelige grunner at man kanskje sitter fast i et voldelig forhold og plutselig kommer den en reddende engel.

@twisted_

Hvis du bor sammen med eksen, kan det uansett virke litt rart for evt. nye damer. Nå har du ikke sagt noe om bakgrunnshistorien her, men tydeligvis har du lyst på noen andre :) En enkel jobb, kanskje via noe vikarbyrå e.l., bør være kjapt å få tak i og dermed kan du leve ditt eget liv relativt kjapt. Lykke til uansett! :)

Lenke til kommentar

Jeg studerer og har ikke en timeplan som er helt spikret ennå. Så jeg må vente litt med å skaffe jobb. Vet at det hadde blitt vrient med ny jente når jeg fortsatt bor med eksen.

Det er uansett ikke noe jeg stresser med. Jeg har lært for mye til å kaste meg inn i det første og beste forholdet.

Lenke til kommentar

Det er da vanlig bry seg om eksen selv om det er slutt. Jeg "bryr" meg om nabon, nabon til nabon, og broren til søstra til eksen til broren min (if u get the point) .

Men skal man først gjøre det slutt og ta det steget å flytte fra hverandre, ja da synes jeg det bør være slutt. Den som gjør det slutt kan ikke gå rundt å "kanskje muligens" ha følelser for eksen alikevel. Jeg regner med at når man har bodd sammen, så er man såppass voksen at man tenker over avgjørelsene sine før man setter de ut i "action".

Lenke til kommentar
Det er da vanlig bry seg om eksen selv om det er slutt. Jeg "bryr" meg om nabon, nabon til nabon, og broren til søstra til eksen til broren min (if u get the point) .

Men skal man først gjøre det slutt og ta det steget å flytte fra hverandre, ja da synes jeg det bør være slutt. Den som gjør det slutt kan ikke gå rundt å "kanskje muligens" ha følelser for eksen alikevel. Jeg regner med at når man har bodd sammen, så er man såppass voksen at man tenker over avgjørelsene sine før man setter de ut i "action".

Ja ikke sant og ikke komme gråtende eller med et håp om at det kan bli noe igjen. Forget it sier jeg bare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...