Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Telefonselgere som ringer uten lov.

Depressure

Anbefalte innlegg

Har for tiden bilen ute til salgs på finn, autodb og tinde. Idag fikk jeg telefon fra en kødd fra intermedia som tilbyr meg hjelp til og selge bilen for bare 1400kr. Jeg vet at livet som telefonselger suger så jeg lar han nå snakke. Spør han etterhvert om hvilken annonse han refererer til og får beskjed om at det er tinda annonsen. Jeg gir ham beskjed om at jeg har merket av at jeg ikke ønsker kontakt fra telefon selgere i alle mine annonser. Og han sier bare at han ikke så den.

Hva kan gjøres med intermedia når de ikke forstår norsk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har for tiden bilen ute til salgs på finn, autodb og tinde. Idag fikk jeg telefon fra en kødd fra intermedia som tilbyr meg hjelp til og selge bilen for bare 1400kr. Jeg vet at livet som telefonselger suger så jeg lar han nå snakke. Spør han etterhvert om hvilken annonse han refererer til og får beskjed om at det er tinda annonsen. Jeg gir ham beskjed om at jeg har merket av at jeg ikke ønsker kontakt fra telefon selgere i alle mine annonser. Og han sier bare at han ikke så den.

Hva kan gjøres med intermedia når de ikke forstår norsk?

Her er jeg på tynn is, men går det ikke an å klage til forbrukerrådet?

Du er sikkert ikke den eneste i samme situasjon.

Lenke til kommentar

bølle kurs nrk fbi:

leg fra deg telfonen når han skal forklare tilbudet.

si at du må ordne noen . f.eks ta maten av ovnen .

og så gjør du en masse ting , mens han venter .

hvis du venter lenge nok så blir han lei og legger på

du kan også si at du ikke forstod tilbudet ( her å la han forklar hvordan han har tenkt å hjelpe deg - med detaljerer )

når han har forklart seg. si at det er noe du ikke forstod og han må forklare det på nytt .

det går ikke mange forsøkene før han gir opp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...