ole_marius Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) har det lille problemet at mine play, stopp, neste osv..osv.. knappene ikke fungerer i kde ved en ny installert system. det har skjedd kubuntu og sabayon, knappene funker out of box i gnome men vet dere hvorfor det ikke skal fungere i kde? har prøvd å google svaret men kommer ikke fram til et svar. edit: når jeg prøde å få lyd ut av pc anlegget mitt får jeg bare lyd ut av min bærbar's høytalere, er dette et normalt problem? Endret 11. september 2008 av ole_marius Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Du finner ikke noe «keyboard shortcuts» i noen av menyene. Under «settings» eller noe? Har ikke KDE tilgjengelig her for øyeblikket, så dette ble et noe tynt svar. Lydproblemet ditt er ukjent for meg. Trodde alle laptop-er hadde en «hard-switch» på lydutgangen som automatisk vekslet mellom interne/eksterne høyttalere avhengig av om pluggen sto i eller ikke? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 nei finner ikke ut om det med tastene, og jeg bruker vanlig ubuntu men når jeg boota opp live cd'n ville den bare spille av lyd i pc'n høytalere Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 KDE: Customize your laptop keyboard with X and KDE Gnome: Assign Custom Shortcut Keys on Ubuntu Linux Kanskje du finner svar der. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 noe jeg fant ut med media-knappene til pavillion er at volumknappen regulerer utgangen for lyd og ikke høytalerne i seg selv som standard. Vil tro flyndrefjes sin link kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 fant ut at lyden fra pc kjører samtidig med anlegget, hvordan kjører jeg det slik at anlegget overstyrer høytalerene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå