bjornakr Skrevet 11. september 2008 Rapporter Del Skrevet 11. september 2008 Den lange veien til albumslipp. Les mer Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 11. september 2008 Rapporter Del Skrevet 11. september 2008 Har litt lyst til å se den. Så en trailer for den sist jeg var på kino, og den virket jo litt artig. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. september 2008 Rapporter Del Skrevet 11. september 2008 Han kommer derimot senere med ett soloalbum. "Et" kanskje? Gjett hvem som har hatt Haji som vikar i en mattetime Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 11. september 2008 Rapporter Del Skrevet 11. september 2008 Så traileren da jeg var på kino også, ser bra ut, spesielt når jeg kan forholde meg litt til det :> Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 har ikke sett tvserien, men syns filmen var ganske overfladisk.. Helt ok film.. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Filmen ser god ut og mange kjenner seg nok igjen og kan relatere til den, men de gutta her kan ikke skrive hiphoptekster, og de har ikke flow. Det virker som om artikkelforfatteren her ikke har hørt mye hip hop? At de har fete beats kan jeg være enig i, og ja, de har vel et slags budskap, men de feiler så utrolig mye på gjennomføringen med, som sagt, tekst og flow. Endret 12. september 2008 av ehs5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg