foenix Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Jeg stoler overhodet ikke på ebay eller paypal, så jeg har ikke lyst til å bruke noen av dem. Å ikke stole på eBay er forsåvidt fornuftig nok - da det består en noen millioner enkeltselgere, men å ikke stole på PayPal er veldig sært... Jeg har selv handlet mye på eBay og har mest blitt lurt på falske malerier. Små billige dingser er det ikke mye å tape på. Spessielt synes jeg det er horribelt å ta flere tusen kroner for noen adaptere i aluminium som det bare koster noen få kroner å produsere. Prisene på eBay taler for seg selv. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg stoler overhodet ikke på ebay eller paypal, så jeg har ikke lyst til å bruke noen av dem. Å ikke stole på eBay er forsåvidt fornuftig nok - da det består en noen millioner enkeltselgere, men å ikke stole på PayPal er veldig sært... Du misforstår. Det er ikke nødvendigvis de enkelte selgerne på ebay jeg ikke stoler på, selv om en del av dem nok har skittent mel i posen, men ebays selv. Jeg anser ebay som minst like useriøse som qxl. Det samme gjelder paypal. Er ikke uten grunn at de har tapt en del rettssaker i årenes løp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå