Corey Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Denne historien er litt gammel,men siden jeg syns den er så bra så må jeg bare fortelle den Jeg var på utkikk etter en Nokia N80(nærmer seg vel ca 2 år gammel nå) og så at Elkjøp og Siba var mine beste alternativer. Elkøp hadde denne inne for 3500 med Netcom 12mnd binding,mens Siba hadde den til 3000 kr med Netcom 12mnd binding. Jeg hadde akkurat blitt ferdig etter en lang dag på jobb så jeg bestemte meg for å gå ned på Elkjøp i Stavanger å kjøpe den(jeg jobbet selv på en annen elektrobutikk på denne tiden så jeg visste nøyaktig hva jeg skulle lytte etter),dumt valg kanskje ettersom den var 500 kr billigere på Siba,men jeg var så trøtt og sliten denne dagen,og Siba ligger 30-40minutter med buss unna så jeg tenkte pytt pytt. Kjøpelysten så jeg var,trør jeg inn på Elkjøp i Stavanger,går bort til salgsdisken og uttrykker mitt ønske:"Jeg vil gjerne ha en Nokia N80 med Netcom 12mnd binding til 3500kr!". "OK!" sier selgeren:"Men du vet at vi har prisgaranti?" Dette var jo en veldig rar tvist fra selgeren,tenkte jeg,jeg skulle jo ha mobilen uansett,så gir han meg teknisk sett 500 kr avslag hvis jeg spiller kortene mine riktig? "Så bra" sa jeg,og henviste til Siba sin Nokia N80 med samme abo.,farge,bindingstid,operatør samt at den var 500kr billigere. Plutselig utbryter selgeren :"Eeeeh..Det gjelder dessverre ikke på denne modellen!" "HVA???" sier jeg."Du sa jo nettopp dere hadde prisgaranti!!" "Ja,men..beklager..det gjelder ikke på denne modellen!" I ren protest gikk jeg rett ut,tok første buss til Siba og kjøpte mobilen. Denne historien har jeg fortalt til ca. alle jeg kjenner. Kjempe-"service" elkjøp :!: Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Og du ga deg? Helt uten kamp? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Og du ga deg? Helt uten kamp? Hehe...Nei jeg konfronterte han jo selvsagt med det han nettopp hadde sagt,og han svarte med at dette ikke gjaldt for denne modellen.Jeg prøvde absolutt å snakke gutten til fornuft,både ved å heve stemmen osv blant annet at prisgarantien deres er reinspikka bullshit når den ikke gjelder i alle tilfeller. Pluss at jeg har en slags grudge generelt mot Elkjøp pga inkompetanse som ikke ligner grisen,så da ble ikke bussturen så lang allikevel Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Det var bare din fortjeneste og deres (elkjøps) tap uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå