esk Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Hehe, det var jeg også, innstallerte rc2. Resultat var ikke hyggelig, ble nesten for skremt til å prøve 9.1 final. Fikk store problemer med partisjonene mine som resultat Lenke til kommentar
mandela Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 å? jeg kjørte beta3 og rc1 uten store problemer (kun nforce nettverkskort som sugde køller) Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 I følge PC World Norge, siste nummer, er Mandrake i praksis konkurs hvis de da ikke skulle bli oppkjøpt. Derfor fraråder de bedrifter og personer som er avhengig av service og support å gå for denne distroen. Det bør forøvrig ikke skremme nedlastere som ikke kjøper distroen. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Holder de på å gå konkurs er det jo bedre om du kjøper distroen og gir dem en liten slant Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 det er lastet opp noen nye isoer til mirrorer nå.. det er ingen som vet om det blir mdk 9.1 eller rc3.. http://www.pclinuxonline.com/modules.php?n...rticle&sid=4731 jeg bruker cooker nå og har gjort det siden 9.0 og har ikke hatt store problemer, kan anbefale den til alle, og spesielt til de som ikke har prøvd linux ifra før av. Den økonomi saken er ikke noe ukjendte saker, det har skjedd før oxo.. samme måte, og det samme som skjedde. de kommer nok til å være her lengre enn pcworld tror. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 ...de kommer nok til å være her lengre enn pcworld tror. Håper det. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 www.osnews.com har nå reviewet det, så det kan jo ikke være så lenge igjen.. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 noen som har testet Conectiva-distroen forresten? http://www.conectiva.com.br/cpub/pt/princi...cipal/index.php bruker apt-get mekanisme, RPM's som pakkeformat, kommer med versjon 9 snart Lenke til kommentar
wil Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 jeg har testa Conectiva en gang, det er en Brasiliansk distro men det går jo an å ha engelsk språk da. Conectiva kjører KDE som standard. jeg personlig likte ikke Conectiva noe særlig. jeg liker bedre de litt større distroene sånn som Red Hat osv. men jeg har jo testa de fleste distroene da. men Conectiva var rimelig enkel å sette opp etter det jeg kan huske iallefall. det som var litt vanskelig var Partisjoneringen. men, men. jeg tror ikke jeg vil anbefale Conetiva til noen. men heller gå over til United Linux når den kommer. der er jo faktisk Conetiva med også. Håper dette hjalp litt Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 men heller gå over til United Linux når den kommer. der er jo faktisk Conetiva med også. Håper dette hjalp litt ehh.. United Linux er ikke EN distro som red hatt eller mandrake, men det er 4 (nå blir det 3 siden sco) som skal lage en stadar, de kommer til å lage sine egene saker hele tiden, slik at suse 8.3 og suse 9.0 osv.. kommer foratt.. Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 hvis Mandrake konker betyr ikke det nødvendigvis kroken på døra. Boet kan jo bli kjøpt opp av for eksempel Suse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå