Gå til innhold

når kommer mandrake 9.1?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I følge PC World Norge, siste nummer, er Mandrake i praksis konkurs hvis de da ikke skulle bli oppkjøpt. Derfor fraråder de bedrifter og personer som er avhengig av service og support å gå for denne distroen.

Det bør forøvrig ikke skremme nedlastere som ikke kjøper distroen.

Lenke til kommentar

det er lastet opp noen nye isoer til mirrorer nå.. det er ingen som vet om det blir mdk 9.1 eller rc3.. http://www.pclinuxonline.com/modules.php?n...rticle&sid=4731

jeg bruker cooker nå og har gjort det siden 9.0 og har ikke hatt store problemer, kan anbefale den til alle, og spesielt til de som ikke har prøvd linux ifra før av.

Den økonomi saken er ikke noe ukjendte saker, det har skjedd før oxo.. samme måte, og det samme som skjedde. de kommer nok til å være her lengre enn pcworld tror.

Lenke til kommentar

jeg har testa Conectiva en gang, det er en Brasiliansk distro men det går jo an å ha engelsk språk da. Conectiva kjører KDE som standard. jeg personlig likte ikke Conectiva noe særlig. jeg liker bedre de litt større distroene sånn som Red Hat osv. men jeg har jo testa de fleste distroene da. men Conectiva var rimelig enkel å sette opp etter det jeg kan huske iallefall. det som var litt vanskelig var Partisjoneringen. men, men. jeg tror ikke jeg vil anbefale Conetiva til noen. men heller gå over til United Linux når den kommer. der er jo faktisk Conetiva med også.

Håper dette hjalp litt

Lenke til kommentar
men heller gå over til United Linux når den kommer. der er jo faktisk Conetiva med også.  

Håper dette hjalp litt

ehh.. United Linux er ikke EN distro som red hatt eller mandrake, men det er 4 (nå blir det 3 siden sco) som skal lage en stadar, de kommer til å lage sine egene saker hele tiden, slik at suse 8.3 og suse 9.0 osv.. kommer foratt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...