Gjest Guest_gjest_* Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Har seg sånn at jeg har en normal kropp, men magen min er stor, derimot når jeg holder den inne så har jeg en helt grei kropp. Har holdt inne magen så lenge jeg kan huske, det er ikke et slit, anstrenger meg ikke, tenker ikke over at jeg gjør det når jeg er går. Kan slippe den ut når jeg sitter, eller ligger, men når jeg står og skal slippe den ut så gjør det vondt og er nokså kvalmende. Har kommet i god form nå, så magen min er ikke så stor som den var før, så skulle gjerne kunne slippe den ut uten å ha denne ekle følelsen. Er det noe som går over av seg selv? Noen erfaringer? Veldig snodig problem jeg har, men pytt pytt... Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Siden du beskriver en hverdag der du holder inn magen , vil jeg anta det er magemusklene som gjør vondt når du endelig slipper magen "ut" Dette fordi du har anstrengt magen over flere timer / hele dagen Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Du må lære deg å være den du er så å gå og holde den inn slik er ikke bra. Hvis du er veldig ung er det ikke så lett å diagnostisere seg selv, men stor mage kan komme av stressmage selv i ganske ung alder. Stress påvirker indre organer (mage/innvoller) så de utvider seg. Men å trene magemusklene så de blir strammere gjør at du får bort noe av det iallfall. Husk også å trene ryggmuskulaturen for å få en balanse. Lenke til kommentar
AmazinglyConfused Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Det å holde inn magen har jeg hørt om mange som gjør. Tror jeg til en viss grad gjør det selv, men har ikke merket noe. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg har gjort det selv så lenge jeg skal huske. Jeg synes det er ubehagelig når jeg "slipper" magen, tenker ikke på at jeg holder den inne. Liker det bedre sånn. Lenke til kommentar
Shanara Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 ta masse sits up.. det hjelper (over tid) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå