Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Dell Inspiron 9300 - Strømforsyning lavere ytelse

Anbefalte innlegg

Ettersom strømforsyningen ikke blir gjenkjent lenger så vil ikke maskinen kjøre på max ytelse, samt ikke lade batteriet.

Er det noen som vet om muligheten for å justere slik at en i allefall får tilbake max ytelse, uten å måtte kjøpe ny strømadapter eller evt. bytte hovedkort?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ettersom strømforsyningen ikke blir gjenkjent lenger så vil ikke maskinen kjøre på max ytelse, samt ikke lade batteriet.

Er det noen som vet om muligheten for å justere slik at en i allefall får tilbake max ytelse, uten å måtte kjøpe ny strømadapter eller evt. bytte hovedkort?

det vet jeg ikke, jeg måtta ta ut batteriet å bare la laderen stå i. kan du ikke gjøre det?

Endret av riskake90
Lenke til kommentar

Det fungerer ikke. Den gir beskjed på boot at det er funnet en adapter som ikke maskina kjenner igjen og at den vi sette ned ytelsen.

Den senker da fra 1,86 Ghz til 0,8 Ghz. Noe som gir ett ordentlig hit ytelsesmessig.

Lurte derfor om det var noen måte å "gå rundt" slik at maskina evt. ikke bryr seg med hvilket adapter som står i og bare setter seg til max.

Lenke til kommentar
Det fungerer ikke. Den gir beskjed på boot at det er funnet en adapter som ikke maskina kjenner igjen og at den vi sette ned ytelsen.

Den senker da fra 1,86 Ghz til 0,8 Ghz. Noe som gir ett ordentlig hit ytelsesmessig.

Lurte derfor om det var noen måte å "gå rundt" slik at maskina evt. ikke bryr seg med hvilket adapter som står i og bare setter seg til max.

det vet jeg ikke. jeg liker ikke DELL, velidg rart. den fungerer på meg.....du kan ikke kontakte dell?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...