hitokiri Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Den første videoen av Blackberry Storm har lekket ut. Les mer Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Det kan imidlertid være at eksemplaret på videoen er langt fra ferdigutviklet, og det kan derfor tenkes at systemet vil fungere bedre når telefonen kommer i salg. Jeg leser ofte kommentarer av denne typen, og har en mot-kommentar: har det noen gang vært tilfelle at ting som rotasjonshastighet, touch-tastaturet osv. har blitt bedre ved release? Kjapt svar: nei. Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg liker hvordan telefonen registrer lette og harde trykk. Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg liker hvordan telefonen ser ut til å være sirup og kjip. Jo færre alternativer til App Store og iPhone som dukker opp, jo bedre blir utvalget i App Store, som er gunstig for meg og andre som eier en iPhone. Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Jeg forstår ikke hvorfor man må faktisk trykke på skjermen. Som han i videoen sier, det kan føre til at man faktisk trykker for hardt og skader skjermen. Om de ønsker en slik funksjon kanskje det ville vært smart og ha en instilling hvor man kan velge hvor sensitiv (kom ikke på ett bedre ord) skjermen er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg