Gå til innhold

[AoC]Hvor mange er vi som fortsatt spiller?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk aktivert mitt gamecard idag jeg også ;D Å ble møtt med en 1,6GB oppdatering.. Etter et par timer fikk jeg et sørgelig møte med mine characters igjen. Har en lvl 46demonologist på solestorm, lvl 26 barbarian på ymir, og et par i enda lavere level. Det triste er jo at alle springer rundt i filler av klær.

Forhåpentligvis kan jeg flytte min demonologist fra soulstorm til ymir når serverne merger.

Noen som vet om det finnes noen kule armors til demonologist? Er også på jakt etter guild til mine characters!

Lenke til kommentar

Skal starte igjen i morgen(update i kveld..), får kose meg med spillet i jula. Denne gangen skal jeg faktisk starte på en PvE server(Ymir kanskje) siden jeg ikke orker stresset med pvp, hørt det bare er blitt en suppe uansett.

Håper de har lagt til mer quests rundt lvl 50, der gikk hvertfall jeg helt tom og måtte grinde en stund i en kloakk før jeg kunne gå videre.

Blir å rolle en caster skulle jeg tro, hvis det er flere som skal starte på Ymir gi litt lyd fra dere så kan vi lvle sammen :wee:.

Lenke til kommentar
Skal starte igjen i morgen(update i kveld..), får kose meg med spillet i jula. Denne gangen skal jeg faktisk starte på en PvE server(Ymir kanskje) siden jeg ikke orker stresset med pvp, hørt det bare er blitt en suppe uansett.

Håper de har lagt til mer quests rundt lvl 50, der gikk hvertfall jeg helt tom og måtte grinde en stund i en kloakk før jeg kunne gå videre.

Blir å rolle en caster skulle jeg tro, hvis det er flere som skal starte på Ymir gi litt lyd fra dere så kan vi lvle sammen :wee:.

Det skal være ok med quest på level 50, bare å dra til eighlophian mountains, eller en tur til Old tarantia for å gjøre et par villaer. De har lagt til et område for 55-63 som burde gjøre resten av levelingen vesentlig bedre. :)

Lenke til kommentar

Jeg spiller ganske så aktivt og har ingen planer å slutte å spille heller! :)

Går som regel 1-8 timer om dagen, ca 4-5 dager i uken. Pleier å logge inn bare for å si hei til folkene i guildet jeg er med i. :)

Server = Bloobrand

Guild = Hells Bells http://hellsbells.friendhood.net/forum.htm

HB er klart det største guildet på Bloodbrand og har mange aktive spiller. Guildet er ikke noe hardcore guild, mer ett "casual" guild som primært skal ha det gøy sammen. Det raides 2-3 ganger i uka og er ingen tvungen påmelding heller. Folk signer opp i forumet når det annonseres hva det skal raides på. :)

Characters:

Zimon - lvl 80 Guardian (main char).

Zimone - lvl 26 Priest og Mitra.

Zimona - lvl 2 Conqueror.

Lenke til kommentar

stor koser meg med spillet jeg også, er lenge siden jeg kan huske jeg hadde det like morsomt når jeg levla. ymirs pass er kjempe flott sted, skjedd flere ganger at jeg har måtte sette questene på vent fordi jeg ville utforske noen ruiner jeg har sett evig langt unna. Fury er det i værtfall ikke mangel på lowbies, møter folk heletiden. Blir ganka en del, men tar som regel igjen med samma mynt.

Lenke til kommentar

Spiller også fremdeles, på Fury jeg også og må si det virker som de siste ukene har bragt en del folk tilbake. Ymirs pass er veldig bra, men må si da jeg spilte i Amfitheater eller ka det heter da ble jeg nesten våt i øyekroken.

Å stå under kjempen, klar for å redde ham, se opp på det SVÆRE BEISTET var helt utrolig opplevelse spillmessig.

Så dere må gjerne komme inn. Kan personlig anbefale "norske folk" guildet. Der er det koselig steming og mange hjelpsomme folk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...