Gå til innhold

[AoC]Hvor mange er vi som fortsatt spiller?

Anbefalte innlegg

"Snart" har de jo sagt siden i mai. Begynner kanskje å nærme seg nå, dog.

Virker slik, ja. Innlegget fra gamedirectoren var datert 28 sept og han sa innledningsvis: "There are two things on the immediate horizon that will very soon be on the test server for public testing in the shape of Ymir’s Pass and the second stage of the PVP update."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm... det meste fungerer nå, og fant lite bugs. Sist jeg spilte sluttet jeg fordi folkene i byen tok minst et halvt minutt å laste. Det er stort sett borte nå, så de dukker opp nesten med en gang. Teknisk sett er det fint lite å klage på fra min side.

Problemet er at det ikke er morsomt å spille. Kanskje er det fordi jeg tydeligvis er nødt til å bruke 1, 2 og 3 knappene for å sloss vanlig, noe som gjør skills og komboer tungvindte å bruke. Jeg kan legge noen skills til Control + 1, 2 osv, men spillet insisterer på at Control og Alt er den samme knappen? Historien er kjedelig, og folkene livløse tredukker. Jaja... På den annen side tok det ca tre sekunder fra jeg gikk inn i Tortage til jeg hadde en guild invite, så det er da litt liv fremdeles, tydeligvis. :p

Men jeg holder meg nok unna for godt nå, dessverre.

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar
Jeg spiller enda på Wild Soul, har ikke nådd lvl 80 enda. Har prøvd alle classene for å finne ut hvilken jeg likte best. Har også eksprimentert litt med PvE og PvP servere.

Hvilke klasser har du likt best/verst?

Hva synes du om PvE vs PvP?

mvh

Nysgjerrig

Jeg likte PvP best, blir ganket en del av og til, men mye bedre enn PvE. Dessten har PvP serverne mye flere spillere. Soldiers er veldig lette å lvl'e med og derfor valgte jeg Guardian. De blir ganske kjedlige i høy lvl så jeg vil kanskje si at Bear Shaman eller ToS er "best".

Lenke til kommentar

Jeg spiller ikke lenger, men blir nok å aktivere kontoen i fremtiden. Savner PvPen i spillet. Det at jeg kan straffe en kar for at han tok moben jeg har ventet på i evigheter er utrolig digg. Dessverre har denne saken to sider, da det er livsfarlig å oppholde seg i Kesh uten gruppe, men moro er det alikevel. Hvordan er befolkningen på Wildsoul? Har russerne tatt helt over? hvordan er det blitt etter PvP patchen? Er det muligheter for å finne gruppe eller er det gankfest 24/7?

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor mange subscribers age of conan har nå?

Det er litt vanskelig å svare på. Er i et guild med 15-20 medlemmer online til enhver tid og 30-40 på raid-kvelder. Mao virker serveren veldig aktiv. På den andre siden er det ikke akkurat flust av folk når jeg leveler en alt.

Tipper antall aktive kanskje er 100.000, men at antall abonnenter er 200.000.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...