ironic Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Fanget i et hus med gærninger. Les mer Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Aldri hørt om "Girl, Interrupted" så kommer til å sjekke ut den. http://www.imdb.com/title/tt0172493/ Gleder meg også til å se de gales hus siden jeg elsket boken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Har veldig lyst til å se den siden jeg likte boken veldig godt, men tror egentlig at jeg kommer til å bli skuffet. Lenke til kommentar
Sukkess Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Noen som har sett denne? Hvis ja, er den verdt å se på kino? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg tror kanskje dette er en film som gjør seg best hos de som kan kjenne seg igjen i karakterene og historiene på et vis. Flere av de i min omgangskrets som har sett den synest den er veldig bra men det er nok først og fremst av grunnen jeg nevnte over. Jeg har selv ikke sett den enda. Girl, Interrupted var ihvertfall super! Takk for tipset Kulturo! Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg så den for et par uker siden, og jeg ble ikke skuffet. Men det var heller ingen klassiker, bare litt over middels. Skuespillet er absolutt kurant, deilig å se noen nye fjes. Såheim er med, må innrømme at jeg har sansen for den karen. Men hvis du skal se èn film på kino de neste månedene, anbefaler jeg ikke De Gales Hus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg