Joachim_F Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Skaperne av Tex Murphy har røpet ny informasjon om det nye prosjektet deres. Les mer Lenke til kommentar
Mittnavnher Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 høre konge ut, Tex M. var spillene som lærte meg engelsk. men: og utviklerne ønsker å skape en skuffen og mystisk stemning Skuffen? Guffen? eller er det noen jeg ikke helt ser? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Å huttemegtut! Dette prosjektet har jeg ikke hørt om! Dette skal forhåndsbestilles asap. Fytti rakkern så jeg digga Under A Killing Moon og The Black Dahlia (Ikke at det er samme skapere eller samme utgiver, men litt samme gaten av spilltype). Dette her blir konge! Og November er ikke så langt unna. *Glede seg* Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 men: og utviklerne ønsker å skape en skuffen og mystisk stemning Skuffen? Guffen? Det er en glup sammenslåing av skummel og guffen. Jeg håper den slår an (men fikser feilen likevel). Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Ooh, fikk en skikkelig deilig feel av den teaseren. Minnet om en slags blanding mellom KotOR og Bioshock (atmosfærisk) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg