cc Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Note: Subscriptions are pruned if there is no reply to the topic after 30 days Hvorfor i alle dager er det slik? Sparer dere virkelig så mye ressurser på dette? Er problemet stor database? For mange mails som sendes ut, hva? Hele vitsen med abonnement på tråder er jo nettopp at du skal få med deg et svar som kommer slengende en gang senere, samme når... og ofte etter 30 dager. F.eks synes jeg det er meget kjipt å miste abonnementet på tråder som f.eks egen arbeidslogg, spesielle tråder som det kun postes i en gang i blandt, men ikke kan regnes som bumping osv. Personlig oppretter jeg kun abonnement på trådene jeg har stor interesse av å følge med på samme hvor gamle de måtte bli etterhvert. Kan det i det minste gjøres om til at man får mulighet til å override dette, evt må godkjenne at abonnementet fjernes? Slik det er nå blir det jo nesten som ikke å ha abonnementsmulighet, og på et så omfattende forum er det da rimelig håpløst å følge med.. (ja, jeg har bookmark til Mine innlegg med ekstra lang historie). Jeg vet ikke om så mange er klar over denne innstillingen på forumet, men vil anta at endel misliker å miste abonnementene sine i like stor grad som jeg gjør. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg