nree Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Etter en av mine favorittkategorier (Arbeidslogger (data)) ble splittet i to, en for kommentarer og en for loggene har det vært veldig vanskelig å følge med på arbeidsloggene. Tidligere lå det jeg ville følge med på av arbeidslogger i mine innlegg, men etter "splitten" var ikke det lengre mulig. Jeg lurte på om det var mulig å få rss av trådene, evnt. en egen side hvor man kan legge til og følge med på de siste oppdaterte trådene man følger med på (vet ikke om det allerede er en slik funksjon!?). Takk Endret 12. september 2008 av Goggen90 Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 en rss-funksjon for hver enkelt tråd, tror jeg ikke eksisterer. Men du kan få "nye emner i en kategori" eller "nye svar på en tråd" tilsendt som e-post. Trykk på "Valg"-knappen øverst i en tråd, så har du et alternativ som heter "send emne som e-post" Håper det hjelper Lenke til kommentar
Kongen av Lassa Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 ..., evnt. en egen side hvor man kan legge til og følge med på de siste oppdaterte trådene man følger med på (vet ikke om det allerede er en slik funksjon!?). Favoritter er det du leter etter. Trykk på valg knappen oppe til høyre i tråden og velg lagre i favoritter. Lenke til kommentar
nree Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Takk Kongen_av_Lassa Den funksjonen hadde jeg helt glemt, mest sannsynlig siden linken ligger midt inni det som intresserer meg minst på menyen. Blogger Favoritter Min karriere Sier ikke at karrieren min ikke bryr meg, men her på diskusjon.no bryr den meg ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg