_powerade_ Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Hei, Har laget et lite program som bruker GetHostEntry til finne enheter (verter???) på nettverket. Det funker egentlig helt greit, unntatt en ting. Det er kun datamaskinen min som kommer opp med et navn, på alt det andre på nettverket mitt blir ip-adressen til den aktuelle enheten vist (i mitt programs tilfelle kommer det frem en tekst, se bildet under). Finnes det en måte å få til at navnet på for eksempel modemet, skriveren eller mobilen kommer opp?? Håper dere skjønner hva jeg mener, hvis ikke så skal jeg prøve å forklare bedre! edit: la til litt tekst og rettet skriveleifer Endret 11. september 2008 av _powerade_ Lenke til kommentar
_powerade_ Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Er det ikke noen som kan hjelp meg her?? :| Er ikke sikkert det går an å finne ut hva slags enheter som er tilkoblet da?? Crap!!! Endret 15. september 2008 av _powerade_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå