EinarEriksen Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Ifølge ryktene har denne nye HTC-telefonen en vanvittig høyoppløst skjerm. Les mer Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Mye spennende som kommer fra HTC nå for tiden. Personlig er det HTC Dream (Android-telefonen) jeg ser mest frem tid for øyeblikket! Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Kjappt batteri må eg sei! Håper den blir bedre å bruke en diamanten... Lenke til kommentar
amaab Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Det er godt de endelig kommer med kjappe MHz batterier nå Lenke til kommentar
Pezo Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Gleder meg til den komme i butikken!! Da skal jeg kjøpe en og klokke batteriet til 1,8 Ghz Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hallo!!! Nei, nei, nei. Nå har jeg akkurat fått min Touch Pro med super skjerm, la meg nå ha denne fordelen en stund i hvertfall. Hvor skal det alltid være sånn at når man har fått noe kult så er det noe enda kulere rett rundt hjørnet? Nei, nå stenger jeg verden ute og koser meg med min Pro. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hvordan kan de putte samme CPU i denne som de bruker i Touch Pro? Det virker som de prøver å få telefonen så treg som mulig .. Synd.. Dette kunne vært en sinnsyk telefon hvis den hadde hatt en kraftig nok CPU. Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Tror dere at denne kommer til å ha samme usb-port som Touch Diamond / Pro? Altså usb-port for dataoverføring OG for lading? Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Kjappt batteri må eg sei! Håper den blir bedre å bruke en diamanten... Hm, interessant feil. Korrigert nå. Skulle være samme verdien i enheten mAh Takk for påpekningene! Lenke til kommentar
poe Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Ifølge ryktene har denne nye HTC-telefonen en vanvittig høyoppløst skjerm. Les mer Mer vanvittig enn SEX1? Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Tror dere at denne kommer til å ha samme usb-port som Touch Diamond / Pro? Altså usb-port for dataoverføring OG for lading? Høyst sannsynlig. HTC har vel holdt seg til den standarden en god stund nå, og kommer sikkert til å gjøre det en god stund til. Lenke til kommentar
tommo21 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Mer info og diskusjon om Touch HD her:HTC Touch HD/Amobil forum Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Mye spennende som kommer fra HTC nå for tiden. Personlig er det HTC Dream (Android-telefonen) jeg ser mest frem tid for øyeblikket! Da blir du skuffet, siden den ikke kommer til Norge (Det kommer riktignok en Android mobil til Norge også, men ikke Dream) Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Om Dream slår an i utlandet kan man nok vente at noen importerer og selger her i Norge også. Det gjelder vel egentlig alle mulig telefoner, ikke bare iPhone (eller Iphone om du vil) :-) Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 BAH! Jeg vil ha en touch pro med slik skjerm. Da er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Ser jo ut til å bli en kjempe mobil, hadde tenkt å kjøpe meg Sony Ericsson Xperia X1 når den kom, men begynne nu å bli tvil om jeg heller skulle satse på en HTC:hmm: Lenke til kommentar
Abba91 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Den hadde stooooor skjerm!! noen som vet hvor mange tommer den er??? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Ikke overraskende om de lanserer en telefon med samme oppløsning som Xperia, siden det er HTC som lager Xperia. Men denne skal jeg ha! Må jeg rane den lokale Rimi-butikken for å få råd til denne, so be it! Men jeg synes nå at mobilprodusentene kan ta seg en liten pause nå. Det er jo ikke mulig å kjøpe en mobil, sitte seg ned i godstolen, kose seg med den før en ny modell som er mye bedre lanseres! Hva med å ikke lansere noe før det er noe revolusjonerende å vise frem? hehe Endret 11. september 2008 av Steffen Moss Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hvordan kan de putte samme CPU i denne som de bruker i Touch Pro? Det virker som de prøver å få telefonen så treg som mulig .. Synd.. Dette kunne vært en sinnsyk telefon hvis den hadde hatt en kraftig nok CPU. dette er faktisk ikke noe problem, siden det har kommet ganske stor oppgradering til touch pro, som gjør den veldig merkbart raskere, hvertfall deres "touch flow 3d", og føles ikke treig. Har testet dette selv! og kan bekrefte dette! alle som har touch pro, oppdater den !! Lenke til kommentar
osmano Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Den hadde stooooor skjerm!! noen som vet hvor mange tommer den er??? På GsmArena sier de 4" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg