lenny25 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Skulle nesten tro EA er betalt for å gjøre dårlige PC-versjoner av FIFA for at "noen" skal selge flere konsoller.... Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 fy faen, de trengte da ikke skifte ALLE gamle kontroller!! Lenke til kommentar
Toa Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Blir spennende å prøve dette her. FIFA 08 var et steg på veien, men det var fremdeles for lite responsivt til at jeg gadd spille det. Hører dette er bedre iår, så det er jo håp... PES 2008 var en STOR skuffelse syns jeg (likte ikke tempoet i spillet). Dermed endte det med at begge fotballspillene ble forkastet, og jeg fortsatte å spille PES6. Har stor tro på PES 2009 i år, da tempoet skal være nærmere tempoet til PES5. Digger PES, men er ikke mer fanboy enn at jeg velger FIFA om det er gøyere... Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Må lastet ned fra PSN når jeg kommer hjem! Slenger meg på om den har kommet ut enda! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Spilt noen kamper nå. Blant annet slått AC Milan 4-1 Synes spillet var ganske bra. Det hakket littgrann når jeg spilte på 32", men så skiftet jeg til 19" og da var hakkingen borte. Merkelig. Tror at den hakkingen er borte når fullversjonen kommer ut, uansett alldeles nydelig grafikk og gameplayet var mye bedre enn FIFA 08. Gleder meg dødsens mye til spillet kommer ut Lenke til kommentar
cas22 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Fremdeles ikke kommet på PSN, håper det dukker opp snart. PES har vært best de siste årene etter min mening, men skal teste denne demoen med et åpent sinn. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Skjønner ikke hvorfor PSN alltid skal være så treige, må jo være med på å lage et dårlig inntrykk av Sony kontra M$. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Var dette PC? Det var det. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Når kommer demoen til konsollene? edit: nvm... Endret 11. september 2008 av MKej Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Akkurat fått testet dette på 360 og må si at jeg ble positivt overrasket etter mange år som svoren PES tilhenger. Det er fortsatt et par småting og et par mer alvorlige ting som plager meg. Skal man være veldig pirkete så synes jeg veldig mange av spillerne ser merkelige ut. Grafikken er også litt overdrevet med tanke på kontraster og er til tider litt for mørkt, noe som gjør den litt ubehagelig å se på. Men alt det er småpirk. Det som virkelig plager meg er den elendige responstiden og det at man ikke møte ballen. Spillere føles til tider veldig låst, som om maskinen styrer mer enn jeg. Så jeg håper PES demoen kommer snart så jeg kan bestemme meg. Endret 11. september 2008 av Kiruk Lenke til kommentar
Tomhah Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Laster ned på PC og xbox 360 nå.. Har vært PES fan de siste årene, men håper at FIFA overrasker meg... Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Er PC-versjonen igjen en PS2 port? Lenke til kommentar
kongeie Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Årrrrh!!! Noen som har funnet det i Playstation Store?? Finner det f@nn ikke Lenke til kommentar
Cassius Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Heh. Vant 6-0 over Marseille nå, fikk opp sjekk instillinger for flere feiringer.. Lenke til kommentar
Abba91 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Noens osm har prøvd demoen på Xbox og vet om det går ann å endre kontrollene til å bli PES kontroller? Lenke til kommentar
Cassius Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Du kan lage dine egne kontroller ja.. Lenke til kommentar
Abba91 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Du kan lage dine egne kontroller ja.. Og går dette i demoen?? Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Akkurat fått testet dette på 360 og må si at jeg ble positivt overrasket etter mange år som svoren PES tilhenger. Det er fortsatt et par småting og et par mer alvorlige ting som plager meg. Skal man være veldig pirkete så synes jeg veldig mange av spillerne ser merkelige ut. Grafikken er også litt overdrevet med tanke på kontraster og er til tider litt for mørkt, noe som gjør den litt ubehagelig å se på. Men alt det er småpirk. Det som virkelig plager meg er den elendige responstiden og det at man ikke møte ballen. Spillere føles til tider veldig låst, som om maskinen styrer mer enn jeg. Så jeg håper PES demoen kommer snart så jeg kan bestemme meg. Ikke møte ballen? De adda jo dette i Uefa CL 2008, har de fjernet dette igjen? (360) - Skal teste snart den er nedlastest selv Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Arrggggh! Noen som har klokkeslett på når japanerne orker å trykke update på PSN? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg