Joachim_F Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 I denne store demoen du får leke deg med seks topplag, inkludert AC Milan og Real Madrid. Les mer Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Laster ned. Har alltid vært en Pes-mann, så har ingen store forhåpninger. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Har ikkje likt Fifa noe særlig siden Fifa 99, så for sjå ka denne demoen kan overbevise meg om Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Skal lastes ned med en gang jeg kommer hjem. Gleder meg Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Både dette og demoen til PES 2009 skal lastes ned til 360'en. Usikker på hvilket av dem jeg skal gå for i år. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg kjøpte i min tid ved en feil FIFA08, skulle ha UEFA08, fordi jeg syntes "promode" virket veldig gøy i demoen. Når jeg spiller spillet så føler jeg at jeg har lite kontroll på ballen når jeg kommer løpende med den og skal skyte mot mål. Mulig det er bare undertegnende som suger på dette, men hvis ikke så håper jeg de har gjort ting litt bedre i dette spillet Ganske artig å være 2 lag med "virklige" spillere i en kamp via interveven Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Har egentlig vært PES-mann fram til FIFA 08 på PS3 som jeg virkelig falt for. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 FIFA08 var vel en katastrofe. Fikk aldri spilt det skikkelig da skuffelsen var for stor for tidlig - saa haaper dette kan bli bedre Lenke til kommentar
bjornakr Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Når kommer demoen til konsollene? Lenke til kommentar
kongeie Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 I dag. Sikker? Finner det ikke i Playstation Store. Hverken i den europeiske eller amerikanske "butikken" Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Eller, jeg har hørtat det både PES og Fifa skulle komme i dag, men leste at PES ble utsatt. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg lurer på om PC-versjonen er like bra som PS3/360-versjonene denne gang, eller om EA fortsatt lever i den villfarelse av at PCer flest ikke er like kraftige som disse to konsollene og at vi dermed må nøye oss med en dårlig PS2-port. Lenke til kommentar
kongeie Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Eller, jeg har hørtat det både PES og Fifa skulle komme i dag, men leste at PES ble utsatt. Kikket litt på nettet, og det sto virkelig at det skulle komme idag, men klokken er jo mellom 03.30(vestkysten) og 06.30(østkysten) "over there". Så de har vel ikke kommet seg på jobb enda... Regner med at det er de som har med release å gjøre. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Enda jeg er blodhard PES-fan, etter de siste 4-5 årene, så skal jeg laste ned demoen med åpent syn. Håper jeg blir imponert. Får de fikset på "hastigeheten" i spillet, og får gjort det mer realistisk (@ PES) så tror jeg at jeg kunne vurdert FIFA. Men så lenge du må vente 3 sekunder fra du mottar ballen til du kan sentre/skyte så er FIFA en skuffelse for min del. EDIT: Herregud så skuffende. KAn selvsagt være pga at det hakket noe sinnsykt, og at det gikk dritsakte. Men blir nok PES på meg iår også. Endret 11. september 2008 av Winydancer Lenke til kommentar
kinag Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) EDIT: Herregud så skuffende. KAn selvsagt være pga at det hakket noe sinnsykt, og at det gikk dritsakte. Men blir nok PES på meg iår også. Du testet på PC regner jeg med? for på 360 hakket det ikke i heletatt og var en helt utrolig opplevelse. Jeg har aldri hatt så mye kontroll over spilleren og ballen som jeg hadde i 09 demoen :o Blir et garantert kjøp på meg. Endret 11. september 2008 av kinag Lenke til kommentar
Abba91 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Er PES fan jeg også, mne må jo prøve rivalen's spill og sjekke hva de har å tilby, men noen som vet når den kommer ut på PSN? Sjekket både i latest og sport og fant den ikke.. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 EDIT: Herregud så skuffende. KAn selvsagt være pga at det hakket noe sinnsykt, og at det gikk dritsakte. Men blir nok PES på meg iår også. Du testet på PC regner jeg med? for på 360 hakket det ikke i heletatt og var en helt utrolig opplevelse. Jeg har aldri hatt så mye kontroll over spilleren og ballen som jeg hadde i 09 demoen :o Blir et garantert kjøp på meg. PC ja. Skal få det ned på XBOX'en etterpå Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 laster ned, spillt Fifa 08 mye, så kan vel ikke bli så veldig skuffet Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 det går veeeldig trengt på torrent. Sånn ca 0kB/s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg