Nemesis90 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hei For en stund siden kjøpte jeg meg en WD My Book 500gig USB Hardisk, og den har funket ganske bra til nå. men for 1-2 uker siden, så begynte hardisken og få ting på pcen til og gå tregere, som og gå inn på mapper, tømme søppelkassen,åpne div programmer/spill. De fleste tenker vel kanskje, Treg pc? virus? på tide med windows update? men saken er den at pcen er virus fri, og jeg har alle de seneste oppdateringene. Alltså, med en gang jeg kobler fra den eksterne, så går alt mye raskere uansett hva det er ! syns det er trasig, for det er så knot og må drive og koble den av og på hver gang jeg skal bruke den. Noen som har tips til hva som bør gjøres? Lenke til kommentar
Kjellcorp Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 hei du. ettersom du sier du har alle updates og fri for virus, så kan du eventuelt kjøre den programmet som var med når du kjøpte den hdd din. jeg har sånn hdd selv, og har kjørt det programmet. det hjalp meg veldig når min begynte å bli dårlig. men husker ikke helt hvor det lå henn. kan hende den er skjult høyre klikk på den osv(husker ikke) eller kanskje en defragmentering på WD disken dinkan hjelpe. Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 (endret) hmm ja, kan prøve defragmentering, men den programvaren som følger med er jo bare backup osv.. Edit: Tar analysering av disken, og den sier at jeg ikke trenger og formatere. Endret 11. september 2008 av lunnr Lenke til kommentar
Kjellcorp Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 okei. formatering er jo uansett den beste løsningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå