fredrik-fyksen Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 En i klassen min skal kjøpe seg nytt tastatur, ved den anledningen tenkte jeg på ett tastatur jeg hadde en gang i tiden. Ett logitech som var delt på midten, beste jeg har hatt! Noe i denne duren: https://prisguiden.no/product.php?productId=1578 Noen som veit hvor jeg kan få kjøpt mitt gamle tastatur? (eller noe som ligner, med kabel). Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Kjellcorp Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 vet ikke nøyaktig å det heter? prøvd google ? finn.no, ebay.com eks vis du absolutt skal ha det. eheh Lenke til kommentar
fredrik-fyksen Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 vet ikke nøyaktig å det heter?prøvd google ? finn.no, ebay.com eks vis du absolutt skal ha det. eheh Husker ikke hva det heter, og finner det ikke på logitech sine sider : / Vanskelig og ebaye det når jeg ikke husker hva det heter : ) Lenke til kommentar
Kjellcorp Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 hehe, da tror jeg du bare kan glemme å finne det så lenge du ikke husker sånn ca å det het Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå