firberblad Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hei, Noen som har spilt Folklore til PS3 og kan gi en kort "user review"? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Har ikke hatt tid til å spille så veldig langt. Les dette og jeg tror du finner ut det du trenger. http://www.gamer.no/artikler/folklore/45009 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Jøss, det var ingen dårlig score....skal ta en nærmere titt på dette. Prøvde demoen for en stund siden men syns den stinka max Lenke til kommentar
Jon Ivar Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Personlig likte jeg det ganske godt. Du spiller 2 personer gjennom en ganske dyster og mørk historie, hvert kapittel for seg. En er journalist (i et okkult blad) som følger opp et tips han har fått, og den andre er en jente som åpenbart har rotet seg bort i leiting etter noe. Spillet foregår i flere "dimensjoner", der den ene er "hoveddimensjonen" (aka virkeligheten). I de andre dimensjonene finner man rare vesener (Folks) som man fanger (ved bruk av motion sensoren) og som man siden kan bruke i angrep/forsvar. (de to hovedpersonene har forskjellige "Folks", så er en del å velge mellom) Grafikkmessig er spillet ganske så pent å se på. Selv om "cutscenes" har et litt billig (lettvint) preg, så er alt av ingame grafikk veldig pent å se på. Det gode: Pent å se på Lett å bli vant med Mye rart å se Kampsystem som er effektivt og lett å bruke Veldig Sleepy Hollow/tim burton type feeling over hele spillet Etter min mening bra voice overs Det negative: Litt tungt fordøyelig ang historie cutscenes er ganske forenklet og har lite(ingen?) voice over dialog Mye vandring hvis man går feil Mye loading hvis man går feil Det er kortversjonen jeg kan ta på sparket, håper det hjalp Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Folklore virker litt spennende. Men problemet er at det ikke ser mer spennende ut enn andre spill på markedet. Men hvis ikke det tar alt for lang tid å spille gjennom og jeg finner det billig, så kommer det nok i samlingen. Lenke til kommentar
Jon Ivar Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Spillet i seg selv er ikke "billig", det er godt gjennomført/tenkt. Tror jeg brukte en del kvelder før jeg rundet det, men aner ikke hvor mange timer totalt. Runder sikkert på et par dager hvis man sitter konstant og spiller. Kan ikke si at det er verdt 599 kr, men hvis man skal tenke sånn er det veldig få spill som er verdt pengene. Men hvis man lurer på å kjøpe Folklore framfor et annet spill, så hjelper det hvis man sier hvilket spill man sammeligner det med. For min del har jeg spillt stort sett alle spill til ps3, og Folklore er langt fra det dårligste. Kan sikkert knipe det inn på top 10 (men som sagt, alt er relativt) Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Folklore er konge! )kort og greit,om du vil ha timesvis med underholdning og fakebalktig grafikk, så kommer du ikke til å angre. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Takker for alle svar. Håper play setter ned prisen til folklore snart. Bare måtte bestille dette i helga...vente...vente http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/...on/Product.html Syns ikke den prisen var så ille..kanskje Folklore ender der og. Endret 15. september 2008 av firberblad Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Jøss, det var ingen dårlig score....skal ta en nærmere titt på dette. Prøvde demoen for en stund siden men syns den stinka max Samme her Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Skal ta en kort mening om det selv. Et av de mest magiske spillene jeg har sett, med en bra historie, nytenkende gameplay (ihvertfall i min bok), magisk grafikk, topp musikk og stilige cutscenes. Anbefales! Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Da var spillet kommet i hus, kaffen er snart ferdig og jeg har resten av kvelden klar... Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Å hvordan har spillet vært så langt? Endret 26. oktober 2008 av Luchy Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Er vel mest et sånnt hat/elsk spill. Du kan sjekke gametrailers video anmeldelsen, kanskje det hjelper. http://www.gametrailers.com/player/25945.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå