gregor Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hei alle. Jeg synes dette ble ganske vellykket. Hva mener dere? gregor Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hadde du ikke sagt det var ett blomsterbilde ville jeg aldri sett det. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Det første jeg tenker når jeg ser det er 'maleri'. Kanskje ikke helt min type bilde. Hva er det egentlig du prøver på her? Lettere å si noe hvis vi vet litt mer om bakgrunnen for akkurat dette bildet. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Thumbnailen var veldig innbydende, desverre ble jeg litt skuffet når jeg åpnet det. Abstrakt og fint alikevel... Det røde som er i sentrum stjeler litt for mye oppmerksomhet til at blikket får vandre rundt i bildet. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Du fortsetter i samme stil ,prøver og ta utradisjonelle bilder. Ser ut som det ikke er mange som forstår dine bildestil her,forsåvid ikke jeg heller. Tror de fleste her må ha et kategori/sammenlingningsgrunnlag for og kunne forstå denne typer bilder. Kanskje du også skulle prøve og beskrive litt hva som er grunnen/meningen med at du tar/tok bildet/bilder sån som du gjør,da tror jeg de fleste her kan gi en bedre kontruktiv kritikk. Hvis bildet skal være et kunstrisk uttrykk så vil jeg si at det fungerer for meg ,har ingen kunstrisk grunnlag for å fortelle deg mer en det. Endret 12. september 2008 av Nautica Lenke til kommentar
gregor Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Tja, hva er jeg ute etter? En følelse eller stemning? Ikke godt å si. Men takk for svar. gregor Endret 12. september 2008 av gregor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå