Joachim_F Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Klassiske Bionic Commando har fått en ny og spenstig versjon. Les mer Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Grei anmeldelse, men jeg syns det er greit med piggene og at man dør når man treffer vannet. Det er tro til originalen, og det gir spillet en ekstra vanskelighetsgrad. Hadde gitt spillet 8/10. Lenke til kommentar
aras2 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Da jeg sitter med en gammel bærbar, men ønsker å ta opp igjen denne fine klassikeren, lurer jeg på hva som kreves av maskinvare for å kunne kjøre dette spillet?? Takker Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 System requirements Microsoft Windows XP (Service Pack 2)/Microsoft Windows Vista Intel Pentium 4 2 Ghz/AMD XP 2200+ 1GB RAM 650 MB free hard drive space 128 MB DirectX 9c compatible card/ nVIDIA GeForce 6600 GT/or ATI equivalent DirectX 9 compatible sound card There you go. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 *snip*Fungerer dette i WINE, mon tro? Gidder ikke betale for et spill om jeg må bytte til Windows for å spille det. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 *snip*Fungerer dette i WINE, mon tro? Gidder ikke betale for et spill om jeg må bytte til Windows for å spille det. Prisen du må betale for å bruke Linux det. Blir ikke mye spillmorro da Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Blir ikke mye spillmorro [med Linux]Jo, med WINE og PlayOnLinux fungerer faktisk veldig mye uten særtiltak fra spilleutvikleren. Feks fungerer Steam, H1, H2, WoW, CoD4 og mange flere. De største problemene er som regel forbundet med utviklere som benytter DirectX-elementer fremfor OpenGL, Ogg Vorbis osv. Uten å hevde jeg kjenner spilleutvikling inn og ut vil jeg påstå mye ligger i vilje fra spilleutviklerne. Feks har Blizzard kombinert Mac- og Windows-installasjon av WoW på en DVD mens flere spilleutviklere og -utgivere ser ut til å overse hvilke muligheter som åpner seg med en litt større andel åpne standarder. Med dette blir veldig OT. Noen som vet svaret på mitt første spørsmål? Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg får ikke til å skyte armen rett fremover når jeg er i luften, så jeg kommer meg ikke videre. Kan noen hjelpe meg? Har prøvd 1000 ganger, men jeg får det bare ikke til Lenke til kommentar
Nulani Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 *snip*Fungerer dette i WINE, mon tro? Gidder ikke betale for et spill om jeg må bytte til Windows for å spille det. Ikkje ennå. http://appdb.winehq.org/objectManager.php?...TestingId=30325 Lenke til kommentar
Downloadman Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Er det bare meg eller er dette mye vannskeligere enn orginalen? Har gjennomført orginalen på Nes flere ganger. Men det er leenge siden. Sikkert bare jeg som begynner å bli gammel. Endret 12. september 2008 av Downloadman Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Synes ikke spillet er noe veldig vanskelig jeg iallefall, men kan jo hende det er vanskeligere enn originalen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg