unwill Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hei, Jeg fikk i dag lyst til å spille PS2 igjen (som jeg kjøpte fra Asia for mange år siden). Har tenkt til å bruke denne på en litt eldre TV jeg har hjemme, men da jeg koblet den opp var den i svart/hvit og ingen farger. Finnes det en liten dings som konverterer de NTSC spillene jeg har på PS2 til å vise farger på en gammel PAL TV. Jeg så for meg f.eks. en compositt > scart adapter som kunne konverte? Eksiterer slike? Lenke til kommentar
AtomicMoog Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Du trenger en RGB-scart-kabel. Finnes billig på nettet, bl.a. hos Play-Asia (ca. 50 kr. inkl.frakt) Link Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Modchip!! det er et must på ps2 Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Det fikser ikke NTSC problemet, men ellers er jeg nesten enig med deg.. Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Tør ikke garantere at det ikke finnes noen adapter som omformer signalet, men er ganske sikker på at dette ikke er tilfelle, da jeg har prøvd ganske mange løsninger på min egen gamle kasse. Tror en ny TV, som støtter 60hz, ntsc er nødvendig. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 En chip løser problemet jo, hvis han som monterer vet hva som skal til -kai- Med RGB kabel får han farger på ntsc spill på vanlig gammel pal tv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå