helvete111 Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 på HØYRESIDE De fleste varebiler er bygd sånn at skyvedøra ligger på høyreside. Slik at du må gå rundt bilen vis du skal ha noe ut... Hvem idiot er det sånn som har kommet på denne ideen? faen håpløs. hvorfor i helvete ligger ikke døra på venstre side er det ikke mer praktisk? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Det er vel fordi det skal være lettere å laste inn og ut varer . Lenke til kommentar
helvete111 Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Det er vel fordi det skal være lettere å laste inn og ut varer . jævla idiot. Skjønner du Norsk? Sier at det er mer praktisk at skyvedøra ligger på førersiden slik at man slipper å gå rundt bilen vis man skal laste varer. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Det er vel fordi det skal være lettere å laste inn og ut varer . jævla idiot. Skjønner du Norsk? Sier at det er mer praktisk at skyvedøra ligger på førersiden slik at man slipper å gå rundt bilen vis man skal laste varer. Ingen vits med personangrep, du er nå rapportert. Jeg står på mitt med at det er mer praktisk at den er på høyresiden fordi man vanligvis parkerer bilen med høyre siden mot den plassen man skal laste inn og ut varer. Tror også de som lager bilene hadde hatt døren på andre siden om det hadde vært mer praktisk. Her er en liten illustrasjon tegnet i paint: Lenke til kommentar
helvete111 Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 idot!!!! hva vis bilen hadde vært på andre sia? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 idot!!!! hva vis bilen hadde vært på andre sia? Personangrep igjen ser jeg, hvis du ikke slutter vil nok mest sansynligvis en moderator banne deg. Hvis bilen hadde vært på andre sia hadde det selfølgelig vært bedre å ha skyvedøra på andre sia, men høyre bruker oftere å være mot den plassen man skal laste inn/ut varer pga kjøreretninga. Lenke til kommentar
helvete111 Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Hvis bilen hadde vært på andre sia hadde det selfølgelig vært bedre å ha skyvedøra på andre sia, men høyre bruker oftere å være mot den plassen man skal laste inn/ut varer pga kjøreretninga. Dummeste jeg har hørt.. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hvis bilen hadde vært på andre sia hadde det selfølgelig vært bedre å ha skyvedøra på andre sia, men høyre bruker oftere å være mot den plassen man skal laste inn/ut varer pga kjøreretninga. Dummeste jeg har hørt.. Jaja, du får vel bare mene det. Jeg gidder i hvert fall ikke å bruke mer tid på denne tråden. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Latterlig og irriterende oppførsel, jeg slenger meg med på rapporteringen. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Fins flere varebiler med dører på begge sider da Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Reaksjoner på personangrep er gjennomført. Samtidig stenges denne tråden. PS! Det holder å trykke på rapport knappen, man behøver ikke å skrive om det i tråden i etterkant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg