Rescue me Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Da jeg skulle innstalere Adobe CS3 Collection sier innstalasjonsprogrammet at jeg må avslutte Internet Explorer først enda jeg ikke har den kjørende. Sjekket i oppgavebehandler og ser at Internet Explorer har to prosesser gående, men hvis jeg avslutter de kommer det bare en ny. Jeg har også prøvd å starte opp i sikkermodus, men da får jeg ikke startet innstalasjonprogrammet i det hele tatt. Noen som vet hvordan jeg får avsluttet disse prosessoene? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Prøv deg med Firefox, og du vil se at det går så utrolig mye bedre med en eneste gang! Hehe! Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Kanskje en ide å lese det som står skrevet før du kommer med et unyttig svar? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Vis prosseser fra alle brukerne, så kommer kanskje iexplorer opp... Hagengutten: 95% av de som sier at FF er bedre enn IE, vet ikke hvorfor.... Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 EEehehheh... Fordi det er det beste som noengang har hendt! IE suger. Dette er mye på grunn av dets dårlige støtte for java, støtte av sider, og beskyttelse mot alskens skit som lurer på internett! Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Og hva har det med saken å gjøre her? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg fikk et spørsmål som jeg svarte på! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Nei hagenguttten, du har ikke fått noen spørsmål.... Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hagengutten: 95% av de som sier at FF er bedre enn IE, vet ikke hvorfor.... Hva var dette, da? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Hagengutten: 95% av de som sier at FF er bedre enn IE, vet ikke hvorfor.... Hva var dette, da? Ikke et spørsmål hvertfall . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Det er en kommentar. Et spørsmål avsluttes mes et spørsmålsteng... Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Da beklager jeg at jeg svarte! Kan vi si denne tråden er løst? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Ikke enda, trådstarter må gi tilbakemelding på at saken virket... Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Okok... Then er grei! Men fred mellom oss, da? Haha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå