Gå til innhold

Noen andre som har trua på Sony NWZ-A820? og vet når den kommer for salg i norge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv 828 og er veldig godt fornøyd med den, kjempe god lyd og bilde på den, den er lett å betjene og har et greit design. Eneste minuset jeg kan se er prisen, den ligger en del over andre mp 3 spillere med samme lagringsplass, men man får med noen veldig gode øreplugger som sikkert bidrar til den høye prisen.

Mvh

Blueone

Endret av Blueone
Lenke til kommentar
Har selv 828 og er veldig godt fornøyd med den, kjempe god lyd og bilde på den, den er lett å betjene og har et greit design. Eneste minuset jeg kan se er prisen, den ligger en del over andre mp 3 spillere med samme lagringsplass, men man får med noen veldig gode øreplugger som sikkert bidrar til den høye prisen.

Mvh

Blueone

hvor kjøpte du den og hvor mye betalte for den?!

Og hvilken mp3 spillere har du hatt fra før, hvordan er din 828 sammenlignet med andre spillere?!

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Mvh

Blueone

hvor kjøpte du den og hvor mye betalte for den?!

Og hvilken mp3 spillere har du hatt fra før, hvordan er din 828 sammenlignet med andre spillere?!

Jeg kjøpte den hos elkjøp for et par måneder siden, betalte ca 1400kr vist jeg husker riktig. tidligere har jeg hatt iPod Nano 8 GB, en LG og noen mindre billig spillere. Ipoden tok kvelden etter et par måneder etter den datt ned fra et 60 cm høyt stuebord. Spilleren fra LG var helt ubrukelig (låste seg hele tiden og var veldig lite brukervennelig) så den hadde jeg bare i en månede før jeg byttet den inn med sonyen. Ut av de her tre vill jeg si at sonyen har best lyd og er mye greiere å overføre filer til den i forhold til ipoden der man må bruke itunes. og i tillegg har den blåtann noe som kan være greit vist du ønsker å ha trådløse øretelefoner.

Eneste som irriterer meg veldig med sony er at den har en egen standard kabel, noe som jeg har klart å miste, noe som gjør den helt ubrukelig, og det viser seg at det ikke er bare bare å få tak i ny, må mest sansynlig bestille direkte fra sony for å få tak i ny.

Endret av Blueone
Lenke til kommentar
Denne så slett ikke verst ut, men kommer nok til å vente på noen tester før jeg gidder å kjøpe noe som helst.

Test av NWZ-A828

Hmm, viste ikke at den var ute allerede. Får lese testen ved en senere anledning siden jeg ikke planlegger noen mp3 spiller før til jul/påske når jeg skal på lengre turer. Greier meg fint med mobilen for øyeblikket :) .

Endret av KnewtFan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Anmeldelse av A820: http://www.anythingbutipod.com/archives/20...a820-review.php

Når det gjelder modellnummerene er dette litt forvirrende, så jeg lagbet en oversikt over dette for ikke lenge siden: http://www.anythingbutipod.com/forum/showthread.php?t=33830

Skal forøvrig hente min A828 på posten om noen timer. Den er ute, mens A828KB som er bundla med bluetooth hodetelefoner ikke er ute enda

Lenke til kommentar
Anmeldelse av A820: http://www.anythingbutipod.com/archives/20...a820-review.php

Når det gjelder modellnummerene er dette litt forvirrende, så jeg lagbet en oversikt over dette for ikke lenge siden: http://www.anythingbutipod.com/forum/showthread.php?t=33830

Skal forøvrig hente min A828 på posten om noen timer. Den er ute, mens A828KB som er bundla med bluetooth hodetelefoner ikke er ute enda

takker for linkene Ødegård. skal kose meg med de på jobb no. kom tilbake etter du har testet A828 litt da, si hva du synest om den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Har fått min nå, visste jo hva jeg fikk da jeg har S718 fra før som er nesten helt like.Veldig fornøyd med den, liker designet bedre enn s718, og større skjerm er selvfølgelig kjekt. Men bluetooth er grunnen til at jeg kjøpte den, og det fungerer veldig fint

Lenke til kommentar
Har fått min nå, visste jo hva jeg fikk da jeg har S718 fra før som er nesten helt like.Veldig fornøyd med den, liker designet bedre enn s718, og større skjerm er selvfølgelig kjekt. Men bluetooth er grunnen til at jeg kjøpte den, og det fungerer veldig fint

blir nokk en 828 til meg også, men hvilket headsett bruker du? er selv intrisert i tråløst, men vet ikke om jeg "tør" å gå vekk fra Bose headsettet mitt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

blir nokk en 828 til meg også, men hvilket headsett bruker du? er selv intrisert i tråløst, men vet ikke om jeg "tør" å gå vekk fra Bose headsettet mitt.

har modifisert noen normale hodetelefoner til bruk med blåtannmottaker, og har et jabra bt620s på vei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...