sinnadyr Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Den lyden man vanligvis får når man f.eks får feilmeldinger, søker etter tekst og den finner ikke flere treff i et dokument osv (vanskelig å forklare, men håper dere forstår) dukker opp både fra selve maskina (hk-høyttaleren) OG i headsette mitt. Til vanlig er denne lyden noe man bare hører før man har innstallert lyddrivere, men nå kommer den altså både litt her og der. Har aldri opplevd lignende før. Sitter med en fresh innstallasjon av windows og driverne er blitt forsøkt både reinnstallert og utbyttet. Noen som vet? Deaktivering på HK er også litt lite interessent, siden den lyden gnaller noe sykt i ørene uansett når jeg sitter med øreklokkene mine. Takker for alle svar EDIT: samme på problem på nederste post HER Endret 14. september 2008 av sinnadyr Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Ingen som vet? Begynner å plage vettet av meg Funker jo fint til alt annet enn feilmeldinger\test av lydnivå (klikker på volumslidern og får det plinget) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå