Yavel Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 skal si du var flink med disse grafene men ser ikke helt om du har regnet med momsen osv Lenke til kommentar
Minask8 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Ebay litt dyrt med shipping noen ganger, men du sparer på å kjøpe der Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Ved bestilling fra utlandet, hhv Amerika, Sør-Amerika, Asia osv. Vil UPS normalt bli innblandet, fordi dette er en slags world-wide tollstasjon. De fortoler alt over et antall KG fra utlandet inn i Norge, og sender en regning til mottaker for utført toling. Jeg bestilte fra dogfunk.com, det tok en uke og jeg hadde klærene. Men så en uke etter det igjen, fikk jeg en regning på 500kr i tillegg fra UPS Norway. Dette blir det jo ikke informert om på noen steder, og når du vet det. Er vel eneste utvei å kjenne noen i stedet du bestiler fra. Sette bestilings adressen til dem, og få de til å sende det videre til Norge. Da vil du unngå UPS gebyret, og må betale rundt 200-300kr for frakten fra person til person. Kjedelig system, men noen må tjene penger på fortoling også :s -Johsse Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Er jo bare å spørre plassen du skal bestille fra om di kan sende det som en gave. Da slipper du alt av toll.. Vet at skatewarehouse bruker et annet navn når di sender klær, og at di sender som gave. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 så skatewarehouse sender som gave? Uansett? Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Alle klesbutikker som vil tjene penger bør jo sende som gave! ^^, Lenke til kommentar
datasss Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 (endret) http://asos.com Veldig bra, med gode priser! De har billige klær og også litt mer kostbare merkevarer. Endret 18. oktober 2016 av datasss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå