dennis88 Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 dere som sier xbox sin 733 mhz er raskere enn ps2 sin på 300mhz, hva vet dere egentlig? jeg håper dere vet at en cpu på 300mhz kan være mye raskere enn en på 733 mhz... specs er mye mere enn kun antall mhz. samme går for alle andre ting inni konsollen, det går ikke ann å vurdere hva som er raskest med de specsene dere briefer med til de forskjellige konsollene. dessuten, kom heller med screenshots hvis dere vil briefe med maskinkraft, jeg synes gran tourismo 3 har den beste grafikken av alle konsollene. Du har et lite poeng, men.... prøver du virkelig og så tvil om at xbox er den overlegne maskinen når det gjellder hestekrefter? Og si at du synes at granturismo 3 har den beste grafikken av alle er jo bare morrosamt, blir det samme som at jeg skulle påstå at Super Mario til 8bits nintendoen har den beste grafikken fordi jeg personlig synes det.. bare for og ta et eks. er vel ikke så mye tvil om at for eks. RallisportC... har mye bedre grafikk enn GT3? men om det er det beste spillet av de to av den grunn har jeg ikke tenkt til å kommentere noe særlig mer. Når det gjelder GC og barnespill, det er jo ikke til å dytte under en stol at Nintendos salgs argument NR1 er akkurat disse spillene, 80% av GC kjøperne er ute etter akkurat denne type spill. xbox er kraftigere maskin enn ps2, ikke noen tvil der, men hva som er kraftigst av gc og xbox vet jeg ikke, men, specs er mye mere enn mhz, det går ikke å finne ut hvilken cpu som er best når man bare vet mhz. det kan godt være ps2 sin cpu er kraftigere enn xbox og gc sin, men det har ingenting å si uansett og det er en tåpelig og meningsløs diskusjon. rallisport challenge har jeg ikke sett enda, men gt har rå grafikk. barnespill ruler jo, conker bad fur day, mario64, zelda og tetris er digge spill, men det er smak og behag selvsagt hva folk liker. hvis du ikke liker spill med barnslig grafikk kan du jo la være å kjøpe de. Mener du at conker bad fur day er et barnespill? jeg leser hele tiden på forumet at spill med barnslig grafikk er barnslige... jeg har conker og det er konge spill, men søsteren min får ikke spille det :wink: . Du latterligjør deg selv! For det første: du har bildet av en ps2 maskin som avatar...(Ps2 fanboy?) For det andre: du slenger dritt om xbox i signaturen din...(Ute etter å slenge dritt?) Og likevel mener du at vi skal respektere andres meninger om konsoller og at du selv ikke slenger noe dritt? "søsteren min får ikke spille det" Hmm...Hvor gammel er søsteren din, og hvor gammel er du? Tror du bør få deg en annen hobby... :wink: Dessuten sier du at jeg digger xbox...Jeg synes pc er best. :wink: Tror du snart må innse at ps2 begynner å bli gammel... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 For det andre: du slenger dritt om xbox i signaturen din...(Ute etter å slenge dritt?)Og likevel mener du at vi skal respektere andres meninger om konsoller og at du selv ikke slenger noe dritt? snowman/polla/pizzabud er hevet over alle sånne regler, skjønner du. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 dere som sier xbox sin 733 mhz er raskere enn ps2 sin på 300mhz, hva vet dere egentlig? jeg håper dere vet at en cpu på 300mhz kan være mye raskere enn en på 733 mhz... specs er mye mere enn kun antall mhz. samme går for alle andre ting inni konsollen, det går ikke ann å vurdere hva som er raskest med de specsene dere briefer med til de forskjellige konsollene. dessuten, kom heller med screenshots hvis dere vil briefe med maskinkraft, jeg synes gran tourismo 3 har den beste grafikken av alle konsollene. Du har et lite poeng, men.... prøver du virkelig og så tvil om at xbox er den overlegne maskinen når det gjellder hestekrefter? Og si at du synes at granturismo 3 har den beste grafikken av alle er jo bare morrosamt, blir det samme som at jeg skulle påstå at Super Mario til 8bits nintendoen har den beste grafikken fordi jeg personlig synes det.. bare for og ta et eks. er vel ikke så mye tvil om at for eks. RallisportC... har mye bedre grafikk enn GT3? men om det er det beste spillet av de to av den grunn har jeg ikke tenkt til å kommentere noe særlig mer. Når det gjelder GC og barnespill, det er jo ikke til å dytte under en stol at Nintendos salgs argument NR1 er akkurat disse spillene, 80% av GC kjøperne er ute etter akkurat denne type spill. xbox er kraftigere maskin enn ps2, ikke noen tvil der, men hva som er kraftigst av gc og xbox vet jeg ikke, men, specs er mye mere enn mhz, det går ikke å finne ut hvilken cpu som er best når man bare vet mhz. det kan godt være ps2 sin cpu er kraftigere enn xbox og gc sin, men det har ingenting å si uansett og det er en tåpelig og meningsløs diskusjon. rallisport challenge har jeg ikke sett enda, men gt har rå grafikk. barnespill ruler jo, conker bad fur day, mario64, zelda og tetris er digge spill, men det er smak og behag selvsagt hva folk liker. hvis du ikke liker spill med barnslig grafikk kan du jo la være å kjøpe de. Mener du at conker bad fur day er et barnespill? jeg leser hele tiden på forumet at spill med barnslig grafikk er barnslige... jeg har conker og det er konge spill, men søsteren min får ikke spille det :wink: . Du latterligjør deg selv! For det første: du har bildet av en ps2 maskin som avatar...(Ps2 fanboy?) For det andre: du slenger dritt om xbox i signaturen din...(Ute etter å slenge dritt?) Og likevel mener du at vi skal respektere andres meninger om konsoller og at du selv ikke slenger noe dritt? "søsteren min får ikke spille det" Hmm...Hvor gammel er søsteren din, og hvor gammel er du? Tror du bør få deg en annen hobby... :wink: Dessuten sier du at jeg digger xbox...Jeg synes pc er best. :wink: Tror du snart må innse at ps2 begynner å bli gammel... det står ikke noe drit om xbox i signaturen min, det står bare at jeg mener at xbox ikke er best fordi den er rask. og jeg liker masse ps2 spill nå, derfor har jeg avataren. jeg har ikke noe imot at du liker pc eller xbox fordi de har best grafikk om det er derfor du liker det, men jeg har noe imot de som syter over at andre skal mene det samme som de. Lenke til kommentar
Krapylet Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 greit nok att x-box er raskare enn ps2, men om cpuen er så mykje raskare som folk påstår(300mhz i forhold til over 700 så vil det seie att x-box har over dobbelt så rask prosessor) dette er grunna arkitekturen på cpu. X-box har ein CISC prosessor(complex intruction set computing eller noko slikt) medan ps2 har RISC prosessor(redused instruction set computing) Derfor blir det det samme som å sammenlikne ein 2ghz pc (som har CISC prosessor) mot 1ghz mac (Med RISC prosessor), og som alle veit er det ikkje så stor ytelses forskjel her som mhz skal tillseie (Eg har forenkla oppsettet litt dette med tanke på att pc og ps2 faktisk har RISC prosessor dei og, men emulerar CISC, som gjer att det går treigare) Lenke til kommentar
Morty2003 Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 dere som sier xbox sin 733 mhz er raskere enn ps2 sin på 300mhz, hva vet dere egentlig? jeg håper dere vet at en cpu på 300mhz kan være mye raskere enn en på 733 mhz... specs er mye mere enn kun antall mhz. samme går for alle andre ting inni konsollen, det går ikke ann å vurdere hva som er raskest med de specsene dere briefer med til de forskjellige konsollene. dessuten, kom heller med screenshots hvis dere vil briefe med maskinkraft, jeg synes gran tourismo 3 har den beste grafikken av alle konsollene. Du har et lite poeng, men.... prøver du virkelig og så tvil om at xbox er den overlegne maskinen når det gjellder hestekrefter? Og si at du synes at granturismo 3 har den beste grafikken av alle er jo bare morrosamt, blir det samme som at jeg skulle påstå at Super Mario til 8bits nintendoen har den beste grafikken fordi jeg personlig synes det.. bare for og ta et eks. er vel ikke så mye tvil om at for eks. RallisportC... har mye bedre grafikk enn GT3? men om det er det beste spillet av de to av den grunn har jeg ikke tenkt til å kommentere noe særlig mer. Når det gjelder GC og barnespill, det er jo ikke til å dytte under en stol at Nintendos salgs argument NR1 er akkurat disse spillene, 80% av GC kjøperne er ute etter akkurat denne type spill. xbox er kraftigere maskin enn ps2, ikke noen tvil der, men hva som er kraftigst av gc og xbox vet jeg ikke, men, specs er mye mere enn mhz, det går ikke å finne ut hvilken cpu som er best når man bare vet mhz. det kan godt være ps2 sin cpu er kraftigere enn xbox og gc sin, men det har ingenting å si uansett og det er en tåpelig og meningsløs diskusjon. rallisport challenge har jeg ikke sett enda, men gt har rå grafikk. barnespill ruler jo, conker bad fur day, mario64, zelda og tetris er digge spill, men det er smak og behag selvsagt hva folk liker. hvis du ikke liker spill med barnslig grafikk kan du jo la være å kjøpe de. Mener du at conker bad fur day er et barnespill? jeg leser hele tiden på forumet at spill med barnslig grafikk er barnslige... jeg har conker og det er konge spill, men søsteren min får ikke spille det :wink: . Du latterligjør deg selv! For det første: du har bildet av en ps2 maskin som avatar...(Ps2 fanboy?) For det andre: du slenger dritt om xbox i signaturen din...(Ute etter å slenge dritt?) Og likevel mener du at vi skal respektere andres meninger om konsoller og at du selv ikke slenger noe dritt? "søsteren min får ikke spille det" Hmm...Hvor gammel er søsteren din, og hvor gammel er du? Tror du bør få deg en annen hobby... :wink: Dessuten sier du at jeg digger xbox...Jeg synes pc er best. :wink: Tror du snart må innse at ps2 begynner å bli gammel... det står ikke noe drit om xbox i signaturen min, det står bare at jeg mener at xbox ikke er best fordi den er rask. og jeg liker masse ps2 spill nå, derfor har jeg avataren. jeg har ikke noe imot at du liker pc eller xbox fordi de har best grafikk om det er derfor du liker det, men jeg har noe imot de som syter over at andre skal mene det samme som de. Konklusjon: Gamecube er best! :wink: Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 dere som sier xbox sin 733 mhz er raskere enn ps2 sin på 300mhz, hva vet dere egentlig? jeg håper dere vet at en cpu på 300mhz kan være mye raskere enn en på 733 mhz... specs er mye mere enn kun antall mhz. samme går for alle andre ting inni konsollen, det går ikke ann å vurdere hva som er raskest med de specsene dere briefer med til de forskjellige konsollene. dessuten, kom heller med screenshots hvis dere vil briefe med maskinkraft, jeg synes gran tourismo 3 har den beste grafikken av alle konsollene. Du har et lite poeng, men.... prøver du virkelig og så tvil om at xbox er den overlegne maskinen når det gjellder hestekrefter? Og si at du synes at granturismo 3 har den beste grafikken av alle er jo bare morrosamt, blir det samme som at jeg skulle påstå at Super Mario til 8bits nintendoen har den beste grafikken fordi jeg personlig synes det.. bare for og ta et eks. er vel ikke så mye tvil om at for eks. RallisportC... har mye bedre grafikk enn GT3? men om det er det beste spillet av de to av den grunn har jeg ikke tenkt til å kommentere noe særlig mer. Når det gjelder GC og barnespill, det er jo ikke til å dytte under en stol at Nintendos salgs argument NR1 er akkurat disse spillene, 80% av GC kjøperne er ute etter akkurat denne type spill. xbox er kraftigere maskin enn ps2, ikke noen tvil der, men hva som er kraftigst av gc og xbox vet jeg ikke, men, specs er mye mere enn mhz, det går ikke å finne ut hvilken cpu som er best når man bare vet mhz. det kan godt være ps2 sin cpu er kraftigere enn xbox og gc sin, men det har ingenting å si uansett og det er en tåpelig og meningsløs diskusjon. rallisport challenge har jeg ikke sett enda, men gt har rå grafikk. barnespill ruler jo, conker bad fur day, mario64, zelda og tetris er digge spill, men det er smak og behag selvsagt hva folk liker. hvis du ikke liker spill med barnslig grafikk kan du jo la være å kjøpe de. Mener du at conker bad fur day er et barnespill? jeg leser hele tiden på forumet at spill med barnslig grafikk er barnslige... jeg har conker og det er konge spill, men søsteren min får ikke spille det :wink: . Du latterligjør deg selv! For det første: du har bildet av en ps2 maskin som avatar...(Ps2 fanboy?) For det andre: du slenger dritt om xbox i signaturen din...(Ute etter å slenge dritt?) Og likevel mener du at vi skal respektere andres meninger om konsoller og at du selv ikke slenger noe dritt? "søsteren min får ikke spille det" Hmm...Hvor gammel er søsteren din, og hvor gammel er du? Tror du bør få deg en annen hobby... :wink: Dessuten sier du at jeg digger xbox...Jeg synes pc er best. :wink: Tror du snart må innse at ps2 begynner å bli gammel... det står ikke noe drit om xbox i signaturen min, det står bare at jeg mener at xbox ikke er best fordi den er rask. og jeg liker masse ps2 spill nå, derfor har jeg avataren. jeg har ikke noe imot at du liker pc eller xbox fordi de har best grafikk om det er derfor du liker det, men jeg har noe imot de som syter over at andre skal mene det samme som de. Jeg gidder ikke krangle mer. Men jeg synes fortsatt at du er like useriøs. Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: finn deg en ny hobby ps2 fanboy! Og slutt å sleng dritt om alt annet enn ps2! Jeg ville heller brukt all tiden på å gjøre mer lekser slik at du er klar for ungdomskolen om noen år. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: finn deg en ny hobby ps2 fanboy! Og slutt å sleng dritt om alt annet enn ps2!Jeg ville heller brukt all tiden på å gjøre mer lekser slik at du er klar for ungdomskolen om noen år. Roger that.. Begynner å bli lei maset til EL Polla/evil_snowman nå. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 det er mange spill til gamecube jeg gleder meg til jeg også :wink: . dennis, takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå