Gå til innhold

forsøk på å roe ned konsollhysteriet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hey!

Bare sånn at dere vet det så har LionHead nå begynt å lage spill til GC isteden for X-Box... (jo, dere får fable og de andre som er planlagt...)

Hva innebærer dette? Kun gamecube fra nå av? Har du en link til denne info'en?

Mvh. meg.

Lenke til kommentar
gnål, gnål, ps2 eier, gnål, awp suger, gnål, starcraft eier, gnål, tyt, mas, x-box suxx0rz, tyt, mas, mas, conker bad fur day, mas, mas! TYT!

.. og hvem har vi da, gutter og jenter..?

hehe... Psilocybe har skjønt det! Pizzabud(eller noe sånt), El_polla og evil snowman: vi(iallefall jeg) er litt lei masinga di. Litt irriterende å vite at jeg vet hvilke spill du liker og hva du syns om awp i CS.

Pizzabud var det ja!

Lenke til kommentar

hmmm...om en liten stund så vil folk se hvor BRA Xbox egentlig er!

Vi får spill som: Deus ex 2 :o (det er til pc og, men det er "xbox only" siden pc ikke kan anses som en konsoll) Fable :D , Star Wars: KOTOR :o , Halo 2, Brute Force, Midtown Madness 3, Doom 3, Breed, SW Galaxies, Perfect Dark Zero, Black 9, Loose Cannon, SOF 2, black & white, Yager +++

og vi alle er vel enig at Doom 3 er regelrettig UMULIG til å kjøre på en PS2 (hvis grafikken ikke blir redusert så det kan kjøres)

Men jeg skal være ærlig å si at de fleste av disse titlene ikke er skikkeli "xbox only" for de er til pc.

Men disse spillene er/blir ganske gode...

personlig liker jeg xbox (har en selv) men pc (har det og) er og vil alltid være det beste stedet for å spille de ABSOLUTTE beste spillene, men jeg er skuffet overfor hva spill utviklere klarer og presse ut maskinkraften som er tilgjengelig (ja jeg vet at de må ta hensyn til de som har rævmaskiner) :lol:

Informasjonen kommer fra tothegame.com så det er ikke min feil om jeg har tatt feil med noen av titlene :p

Lenke til kommentar

Hehe, ja, de som lager deus ex 2 har sagt at de kanskje skal lage en PS2 versjon, om de ikke må kutte altfor mye ned på det grafiske osv.

Menne, GC frister, men tviler på at jeg gidder å kjøpe det, siden (uansett hva andre sir) GC har mangel på 3 parts utviklere (eller hva det nu heter)...

Lenke til kommentar

En ting Microsoft kunne gjøre for å selge flere xbox'er er å sette ned prisene på spillene og ikke selve konsollen. jeg tror nå i allefall at xbox ville ha blitt mer attraktivt hvis et nytt spill bare kostet 299,- til 349,- jeg hadde gladelig betalt 1000kr mer for konsollen for å få billigere spill. Sparer det opp uansett in the long run...for man må jo betale ca. 2000 spenn for 4 spill, og det er MYE!

Lenke til kommentar
dere som sier xbox sin 733 mhz er raskere enn ps2 sin på 300mhz, hva vet dere egentlig? jeg håper dere vet at en cpu på 300mhz kan være mye raskere enn en på 733 mhz... specs er mye mere enn kun antall mhz. samme går for alle andre ting inni konsollen, det går ikke ann å vurdere hva som er raskest med de specsene dere briefer med til de forskjellige konsollene.

dessuten, kom heller med screenshots hvis dere vil briefe med maskinkraft, jeg synes gran tourismo 3 har den beste grafikken av alle konsollene.

Du har et lite poeng, men.... prøver du virkelig og så tvil om at xbox er den overlegne maskinen når det gjellder hestekrefter? :roll:

Og si at du synes at granturismo 3 har den beste grafikken av alle er jo bare morrosamt, blir det samme som at jeg skulle påstå at Super Mario til 8bits nintendoen har den beste grafikken fordi jeg personlig synes det.. bare for og ta et eks. er vel ikke så mye tvil om at for eks. RallisportC... har mye bedre grafikk enn GT3? men om det er det beste spillet av de to av den grunn har jeg ikke tenkt til å kommentere noe særlig mer.

Når det gjelder GC og barnespill, det er jo ikke til å dytte under en stol at Nintendos salgs argument NR1 er akkurat disse spillene, 80% av GC kjøperne er ute etter akkurat denne type spill.

Lenke til kommentar
kan ikke ps2 fansen sette seg ned og forstå at noen liker grafikk, mhz og dd 5.1 mere enn spill på samme måte dere liker spill bedre enn specs? kan ikke gc fansen sette seg ned og forstå at ikke alle tør eller vil like spill som har "barnslig" grafikk? kan ikke xbox fansen sette seg ned og skjønne at noen andre mennesker ikke bryr seg om hva som er inni konsollen og at de ikke liker ett eneste spill som er til xbox? kan ikke alle sammen skjønne at folk liker forskjellige spill som finnes på de forskjellige konsollene?

jeg kunne laget vers, melodi og refreng også  :wink: .

Og det sier du? :lol:

Prøver du å presse inn enda mer dritt om xbox, slik du alltid har gjort? :lol:

Jeg tar deg ikke seriøst lengre... :-?

Lenke til kommentar
dere som sier xbox sin 733 mhz er raskere enn ps2 sin på 300mhz, hva vet dere egentlig? jeg håper dere vet at en cpu på 300mhz kan være mye raskere enn en på 733 mhz... specs er mye mere enn kun antall mhz. samme går for alle andre ting inni konsollen, det går ikke ann å vurdere hva som er raskest med de specsene dere briefer med til de forskjellige konsollene.

dessuten, kom heller med screenshots hvis dere vil briefe med maskinkraft, jeg synes gran tourismo 3 har den beste grafikken av alle konsollene.

Du har et lite poeng, men.... prøver du virkelig og så tvil om at xbox er den overlegne maskinen når det gjellder hestekrefter? :roll:

Og si at du synes at granturismo 3 har den beste grafikken av alle er jo bare morrosamt, blir det samme som at jeg skulle påstå at Super Mario til 8bits nintendoen har den beste grafikken fordi jeg personlig synes det.. bare for og ta et eks. er vel ikke så mye tvil om at for eks. RallisportC... har mye bedre grafikk enn GT3? men om det er det beste spillet av de to av den grunn har jeg ikke tenkt til å kommentere noe særlig mer.

Når det gjelder GC og barnespill, det er jo ikke til å dytte under en stol at Nintendos salgs argument NR1 er akkurat disse spillene, 80% av GC kjøperne er ute etter akkurat denne type spill.

xbox er kraftigere maskin enn ps2, ikke noen tvil der, men hva som er kraftigst av gc og xbox vet jeg ikke, men, specs er mye mere enn mhz, det går ikke å finne ut hvilken cpu som er best når man bare vet mhz. det kan godt være ps2 sin cpu er kraftigere enn xbox og gc sin, men det har ingenting å si uansett og det er en tåpelig og meningsløs diskusjon.

rallisport challenge har jeg ikke sett enda, men gt har rå grafikk.

barnespill ruler jo, conker bad fur day, mario64, zelda og tetris er digge spill, men det er smak og behag selvsagt hva folk liker. hvis du ikke liker spill med barnslig grafikk kan du jo la være å kjøpe de.

Lenke til kommentar
kan ikke ps2 fansen sette seg ned og forstå at noen liker grafikk, mhz og dd 5.1 mere enn spill på samme måte dere liker spill bedre enn specs? kan ikke gc fansen sette seg ned og forstå at ikke alle tør eller vil like spill som har "barnslig" grafikk? kan ikke xbox fansen sette seg ned og skjønne at noen andre mennesker ikke bryr seg om hva som er inni konsollen og at de ikke liker ett eneste spill som er til xbox? kan ikke alle sammen skjønne at folk liker forskjellige spill som finnes på de forskjellige konsollene?

jeg kunne laget vers, melodi og refreng også :wink: .

sliter du med norsken eller? det som står over er at ps2 fans skal akseptere at noen liker maskinvaren eller bare spillene til xbox, og at xbox fansen skal akseptere at noen liker spillene til ps2 men ikke spillene til xbox... hvor er drittslengingen? litt for fornuftig for deg dette? :p

nekroz, javel :lol:

Lenke til kommentar

jeg kunne laget vers, melodi og refreng også  :wink: .

sliter du med norsken eller? det som står over er at ps2 fans skal akseptere at noen liker maskinvaren eller bare spillene til xbox, og at xbox fansen skal akseptere at noen liker spillene til ps2 men ikke spillene til xbox... hvor er drittslengingen? litt for fornuftig for deg dette? :p

nekroz, javel :lol:

Tror nok det er DU som sliter med norsken. :lol:

Lenke til kommentar

xbox er kraftigere maskin enn ps2, ikke noen tvil der, men hva som er kraftigst av gc og xbox vet jeg ikke, men, specs er mye mere enn mhz, det går ikke å finne ut hvilken cpu som er best når man bare vet mhz. det kan godt være ps2 sin cpu er kraftigere enn xbox og gc sin, men det har ingenting å si uansett og det er en tåpelig og meningsløs diskusjon.

barnespill ruler jo, conker bad fur day, mario64, zelda og tetris er digge spill, men det er smak og behag selvsagt hva folk liker. hvis du ikke liker spill med barnslig grafikk kan du jo la være å kjøpe de.

Mener du at conker bad fur day er et barnespill? :lol:

Lenke til kommentar

Mener du at conker bad fur day er et barnespill? :lol:

jeg leser hele tiden på forumet at spill med barnslig grafikk er barnslige... jeg har conker og det er konge spill, men søsteren min får ikke spille det :wink: .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...