Gå til innhold

forsøk på å roe ned konsollhysteriet

Anbefalte innlegg

kan ikke ps2 fansen sette seg ned og forstå at noen liker grafikk, mhz og dd 5.1 mere enn spill på samme måte dere liker spill bedre enn specs? kan ikke gc fansen sette seg ned og forstå at ikke alle tør eller vil like spill som har "barnslig" grafikk? kan ikke xbox fansen sette seg ned og skjønne at noen andre mennesker ikke bryr seg om hva som er inni konsollen og at de ikke liker ett eneste spill som er til xbox? kan ikke alle sammen skjønne at folk liker forskjellige spill som finnes på de forskjellige konsollene?

jeg kunne laget vers, melodi og refreng også :wink: .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Humm, jeg vil velge avhugging av hoder i enhvert hode kutting spill enn å redde prinsesser i Mario, der den største utfordringen ligger i å time det riktig når du skal hoppe oppå en sopp sånn at den forsvinner...

helt iorden det..

hva det er med meg og xbox spill? jeg har ikke spilt ett xbox spill enda jeg liker noe særlig, halo var litt kult men langtifra så kult som de spillene jeg har på ps2. jeg har testet deathrow litt, slossingen var sykt kul men at det var en slags sport-spill ødela alt sammen. jeg gleder meg til starcraft ghost og ett til spill jeg har glemt navnet på men kjøper ikke xbox nå som jeg ikke liker spill til den, det er ingen som sitter med xbox som kjøper en ps2 i tilfelle det kommer spill til den de liker...

Lenke til kommentar

dere som sier xbox sin 733 mhz er raskere enn ps2 sin på 300mhz, hva vet dere egentlig? jeg håper dere vet at en cpu på 300mhz kan være mye raskere enn en på 733 mhz... specs er mye mere enn kun antall mhz. samme går for alle andre ting inni konsollen, det går ikke ann å vurdere hva som er raskest med de specsene dere briefer med til de forskjellige konsollene.

dessuten, kom heller med screenshots hvis dere vil briefe med maskinkraft, jeg synes gran tourismo 3 har den beste grafikken av alle konsollene.

Lenke til kommentar

Forsøk på å roe ned konsollhysteriet? Forsøk på å gi PR til PS2 og anti-PR til Xbox og GameCube, tenker jeg vi sier!

Ikke prøv å være diskré evil_snowman. Våren er kommet, snøen smelter og vi ser rett igjennom deg. :wink:

Lenke til kommentar

Polla, kan`ke du snurpe igjen smella di? Du maser som et lokomotiv! :lol:

Skjønner ikke helt hva du tror du skal oppnå med den tråden her...

Å være kanglete er ikke det samme som å ikke forstå...

og Gamecube- grafikken er da bra den! ( Har ikke GC selv)

Det er en nydelig vårdag... Smil til verden, og håp at den ikke kommer og moser testiklene dine mens du ser en annen vei... :)

Lenke til kommentar

dette var en seriøs post, jeg hater ikke xbox, jeg kommer til å kjøpe en så fort det kommer mange spill til den jeg liker bedre enn ps2 spillene mine.

det er tragiske folk på forumet her som har en mening, det er gjerne at xbox er det beste valget siden den er raskest eller at ps2 er det beste valget siden den har flest spill, jeg hater de like mye begge to, mange mennesker er istand til å velge seg en konsoll de liker best selv faktisk, har ikke noe om si om de velger den fordi den har best grafikk, dårligst grafikk eller de liker spillene på den best :yes: .

Lenke til kommentar

Menne, når æ tenke over det, så e dem fleste spillan mine ute på alle plattforman :-? men som en smart journalist sa det: "Xbox owners have come to expect that their version of the game is the best" :D Dessuten kommer Lionhead med så mange geniale xbox only games snart at det kribler i magen

Lenke til kommentar
Hvilke "mange" xbox only spill kommer Lionhead med, bortsett fra Fable?

Vi har det nevnte Fable, vi har huleboer-simulatoren BC, og jeg tror (merk "tror") også Black & White II kommer på boksen. Dere Xbox-eiere har mye å glede dere til! :p

evil_snowman: Hvis du faktisk er for alle konsollene får du uttrykke det litt tydeligere. Åpningsinnlegget ditt i kombinasjon med avataren din gjør at du VELDIG lett oppfattes som en STOR PS2-fanboy. Litt forsiktighet må til! :wink:

Lenke til kommentar

evil_snowman: Hvis du faktisk er for alle konsollene får du uttrykke det litt tydeligere. Åpningsinnlegget ditt i kombinasjon med avataren din gjør at du VELDIG lett oppfattes som en STOR PS2-fanboy. Litt forsiktighet må til! :wink:

ja, jeg digger ps2 og synes de som kjøper xbox fordi de tror den er raskest så skjeller ut de som ikke har xbox fordi de tror den er raskest er tragiske, legger ikke skjul på det :wink: . men så er det spill til xbox og gc som jeg gleder meg til, men idag ser jeg ingen grunn til å kjøpe en ny konsoll.

Lenke til kommentar

Bare sånn at dere vet det så har LionHead nå begynt å lage spill til GC isteden for X-Box... (jo, dere får fable og de andre som er planlagt...)

Og så vil jeg si en ting til evil_snowman...

Når kan du begynne å forstå at man får andre spill enn mario til GameCube...

Lenke til kommentar
Bare sånn at dere vet det så har LionHead nå begynt å lage spill til GC isteden for X-Box... (jo, dere får fable og de andre som er planlagt...)

Og så vil jeg si en ting til evil_snowman...

Når kan du begynne å forstå at man får andre spill enn mario til GameCube...

mario er jo digg det, og det er masse andre spill enn mario til gamecube, det har det jo vært til andre andre konsoller og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...