Mr. Bojangles Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Heyhey Jeg er ute etter en rull med tynt maskeringspapir/-papp, slikt som lakkverksted bruker. Jeg har vært på Biltema etc. - men de har bare slik tjukt papir, som er umulig å jobbe med. Det papiret jeg tenker på er nesten som avispapir. Takker. Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Prøv den eller den Ser at de ikke selger direkte fra nettsiden, men du kan jo ta kontakt med dem og høre om de selger til privat personer. Mvh Blueone Lenke til kommentar
Proxes Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Obs Bygg har blå maskeringstape. 2 ruller for ca 100,- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Forretninger som selger maling har ofte varianter av tildekningsplast. Du trenger en type som har tape i ene kanten, da slipper du å tape fra rull. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Obs Bygg har blå maskeringstape. 2 ruller for ca 100,- Husk at det er forskjell på maskeringstape (gjerne fra 10mm til 50mm i bredden) og maskeringsrull som da er "gigantisk maskeringstape" på 500mm i bredden. Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Her kan du kanskje gjøre et røverkjøp: http://www.detailersclub.no/forum/index.ph...ic=1259&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå