Xanitra Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Jeg sliter litt med å velge hva slags spec jeg skal ha til raids som dps warrior. Ganske mye pvp gear baserer seg rundt mye crit. Mens dps gear er mer strength og hit. Så hva skal jeg gå for til raids? Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Er vel slik at Fury gjør best overall DPS, mens arms har litt mer utility som MS og Blood Frenzy (+4% physical damage til target). Lenke til kommentar
Sink Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Vi har med oss en ms slamwar i raids, nettopp pga pysicaldmg boosten. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Fury om dere ikke har masse melee og er i BT/MH og utover. Lenke til kommentar
-Markus- Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Ville helt klart sagt at du burde satse fury i PvE. Mye lettere å dpse som fury enn som arms. Hvis du velger arms, vil du ha trøbbel med å maxe dpsen din med mindre du bruker en eller annen form for swingtimer. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Er ikke bestandig moro og ta det letteste, kjører selv slam på warrioren og syns det er utstyrelig moro. Og er vel ikke så stress og laste ned en swingtimer nå til dags Lenke til kommentar
-Markus- Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Er ikke bestandig moro og ta det letteste, kjører selv slam på warrioren og syns det er utstyrelig moro.Og er vel ikke så stress og laste ned en swingtimer nå til dags Vel, jeg vil si at mesteparten av warriors som raider, eller vi raide som dps, ikke klarer å maxe dps som arms. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Vel, du kommer selvfølgelig høyere opp på dpsen som fury en om du er arms. Men som arms gir du 4% mer damage til melees og hunters dermed blir det mer damage overall og ha med seg en arms warrior. Lenke til kommentar
-Markus- Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Vel, du kommer selvfølgelig høyere opp på dpsen som fury en om du er arms. Men som arms gir du 4% mer damage til melees og hunters dermed blir det mer damage overall og ha med seg en arms warrior. Det er sant, men det er synd at flesteparten av guilds rundt omkring ikke ser på arms warriors som du og jeg gjør. Derfor man sjeldent ser en "god" arms warrior i et endgame guild. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå