pleiadene Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 skal oppgradere diamonden min og vil ha ut bildene med får det ikke til hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
pleiadene Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Er det ingen som vet? Lenke til kommentar
spruddel Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hvorfor lage nye tråder hele tiden når det er en egen Touch Diamond tråd? Uansett finnes det en egen tråd til den vanlige Touchen også som er ganske stor, så les litt der, men kan like gjerne fortelle deg det. Du kan koble den til dataen med kabel og Microsoft ActiveSync, eller du kan legge inn WM5Storage på mobilen din og bruke det, da får du bare tilgang til minnekortet i mobilen, men den kommer opp som en flyttbar harddisk Fikk du svar? Lenke til kommentar
LissiN Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Er det ingen som vet? jeg anbeafler deg å gjøre det på den enkleste måten! Microsoft Active Sync--- utforsk--- min mobil--- intern lagring--- my doc--- mine bilder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå