clony3k Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Er det noen som kunne vært behjelpelig med og lage en handleliste fra HW.no på hva komponenter som står i samsvar til specs. til GWX-E16 / 300? GamePc Ser det er enkelte komponenter som er ulik på det norske marked, i navn, produsent osv, hvor det er da jeg trenger hjelp med og finne like komponenter med samme specs. fra de norske leverandørene.. Takk... Mvh Clony... Lenke til kommentar
Bza Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Dette er tilsvarende: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=82338 Xeon 5492 finnes ikke i Norge, så jeg valgte Xeon 5482 i stedet. Eneste forskjell er klokkehastigheten som er 3,2GHz i stedet for 3,4GHz. Samsung SSD-disken finnes ikke i Norge så jeg valgte en tilsvarende fra OCZ. ATI FireGL 7700 finnes ikke i Norge, men 7350 er det nærmeste vi kommer. Kabinett, strømforsyning og vifter er ikke inkludert i handlevogneksempelet. Legg dog merke til at selv om maskinen du lenker til ligger hos GamePC.com så er ikke dette en spillmaskin. Dette er en arbeidsstasjon for de ekstreme innen 3d-modellering og videoarbeid. Spillopplevelsen vil nok være skuffende ettersom det skjermkortet ikke duger til slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå