[Über]n00b Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Støtter dette hovedkortet RAID? Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 n00b"]Støtter dette hovedkortet RAID? Niks. Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 men det støtter raid i serial ata om jeg ikke tar feil nå? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 så vidt jeg vet så har det S-ATA Raid. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 men det støtter raid i serial ata om jeg ikke tar feil nå? Joda det støtter det. Lenke til kommentar
[Über]n00b Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 Asus A7N8X Deluxe/GD hovedkort Socket A nForce2-SPP/MCP-T,1394, USB2.0, Dual LAN Generelt Produkttype Hovedkort Produktformfaktor Desktop / deskside - ATX Bredde 30.5 cm Dybde 24.5 cm Kompatible prosessorer Athlon, Duron, Athlon XP Brikkesett type NVidia nForce2 SPP Maks. databushastighet 333 MHz BIOS Type Award Prosessor Installert antall (maks støttet) 0 ( 1 ) Minne Støttet RAM-teknologi DDR SDRAM RAM installert (maks) 0 MB / 3 GB (maks.) Støttet RAM-hastighet DDR266/PC2100, DDR200/PC1600, DDR333/PC2700, DDR400/PC3200 Diskkontroller Diskkontroller RAID - integrert RAID-nivå RAID 0, RAID 1 Kontroller grensesnittype Seriell ATA-150 Diskkontroller (2.) IDE / EIDE - integrert (2.) kontrollergrensesnitt-type DMA/ATA-133 (Ultra) Rask Driver Lyd Lydutgang Lydkort integrert Signalprosessor / brikkesettleverandør NVidia nForce2 MCP-T Lydmodus 5.1 surround Tilpassede standarder Dolby Digital 5.1 Telekommunikasjon / Nettverkstilknytning Nettverkstilknytning Nettverksadapter - Ethernet, Fast Ethernet - integrert Egenskaper BIOS-egenskaper ACPI-støtte, DMI 2.0-støtte, SMBIOS støtte Manuell innstilling CPU-frekvens, kjernespenning for prosessor, minne bussfrekvens, FSB forhåndstall (CPU:PCI), FSB ratio (CPU:minne) Overvåking av maskinvare CPU-kjernetemperatur, chassis-temperatur, viftehastighet for CPU, viftehastighet for chassis, Kjernespenning CPU, strømforsyning for viftetachometer Sov/Våkne Keyboard wake up, wake on modem (WOM), RTC (real-time clock) wake up, suspend to RAM (STR), wake on LAN (WOL), våkne via USB, Wake on Ring (WOR) Maskinvarefunksjoner Detektering av inntrenging i kabinett, ASUS POST Reporter, ASUS Q-Fan Utvidelse / Tilkoblingsmuligheter Totalt antall (frie) ekspansjonsspor 1 ( 1 ) x prosessor - Socket A 3 ( 3 ) x minne - DIMM 184-pin 1 ( 1 ) x AGP Pro ( 1.5 V ) 5 ( 5 ) x PCI Port(er) totalt / Kontakttype 2 x nettverk - Ethernet 10Base-T/100Base-TX - RJ-45 2 x seriell - IEEE 1394 FireWire 2 x Lagring - Seriell ATA-150 - 7-pin seriell ATA 2 x Lagring - DMA/ATA-133 (Ultra) Rask Driver - 40 pin IDC 1 x Lagring - diskettgrensesnitt - 34 pin IDC 2 x lyd - line-In - 4 pin MPC 1 x lyd - TAD - 4 pin MPC 1 x parallell - IEEE 1284 (EPP/ECP) - 25-pin D-Sub (DB-25) 1 x seriell - RS-232 - 9-pin D-Sub (DB-9) 1 x tastatur - generell - 6-pin mini-DIN (PS/2-stil) 1 x mus - generell - 6-pin mini-DIN (PS/2-stil) 6 x seriell - Hi-Speed USB - 4 pin USB Type A 1 x gameport - generell - 15-pin D-Sub (DB-15) 1 x lyd - utlinje (bak) - stereo minijack 3,5 mm 1 x lyd - linjeutgang (senter/sub-basshøyttaler) - stereo minijack 3,5 mm 1 x lyd - line-out - stereo minijack 3,5 mm 1 x lyd - line-In - stereo minijack 3,5 mm 1 x mikrofon - inngang - mono minijack 3,5 mm 1 x lyd - SPDIF-utgang Kabler / periferenheter Kabler inkludert 2 x Seriell ATA-kabel 1 x IDE-kabel 1 x diskettkabel Diverse Inkludert programvare Adobe Acrobat Reader, Drivers & Utilities, 3Deep, PC-cillin 2002, Winbond Voice Editor, ASUS Live Update, InterVideo WinCinema Tilpassede standarder Plug and Play, ACPI Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 jeg ville ihvertfall gått for 2 stk Seagate 8mb cache SERIAL ATA 120Gb harddisker hvis JEG skulle hatt raid oppsett.... så hvis du velger dette har du raid med det kortet Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 jeg ville ihvertfall gått for 2 stk Seagate 8mb cache SERIAL ATA 120Gb harddisker hvis JEG skulle hatt raid oppsett.... så hvis du velger dette har du raid med det kortet Enig, dette var noe jeg har lyst og gjøre også. Men venter heller til ATA/300. :wink: Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Enig, dette var noe jeg har lyst og gjøre også. Men venter heller til ATA/300. :wink: hvorfor det? laaaaangt ifra en flaskehals likevel... Lenke til kommentar
unwill Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Enig, dette var noe jeg har lyst og gjøre også. Men venter heller til ATA/300. :wink: hvorfor det? laaaaangt ifra en flaskehals likevel... Vente vente... jeg tviler sterk på at du vil merke noen ytelsesforskjell... jeg er så si 100% sikker på at det ikke er merkbart... muligens bittelitt under benchmark, men det er ikke mye det er snakk om... Lenke til kommentar
frans Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 jeg ville ihvertfall gått for 2 stk Seagate 8mb cache SERIAL ATA 120Gb harddisker hvis JEG skulle hatt raid oppsett.... så hvis du velger dette har du raid med det kortet Enig, dette var noe jeg har lyst og gjøre også. Men venter heller til ATA/300. :wink: Støtter ikke S-ATA kontrolleren bare 150? Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 jeg ville ihvertfall gått for 2 stk Seagate 8mb cache SERIAL ATA 120Gb harddisker hvis JEG skulle hatt raid oppsett.... så hvis du velger dette har du raid med det kortet Enig, dette var noe jeg har lyst og gjøre også. Men venter heller til ATA/300. :wink: Støtter ikke S-ATA kontrolleren bare 150? :-? det som er pointet derfor skal han vente til 300 kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå