excellent Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Skal ha meg en Apple iPhone 3G.. Men hvilket NetCom-abonnement lønner seg? Om man surfer f.eks hjemme på WLAN med iPhone, tar man MB fra disse antall som er inkludert i NetCom-abonnementet? Endret 10. september 2008 av excellent Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Skal ha meg en Apple iPhone 3G.. Men hvilket NetCom-abonnement lønner seg? Om man surfer f.eks hjemme på WLAN med iPhone, tar man MB fra disse antall som er inkludert i NetCom-abonnementet? De tar kun MB fra mobilnettet. Surfing på WLAN koster kun på spesielle plasser. Mitt tips, se på andre telefoner. De er billigere og bedre. Lenke til kommentar
bad_kernel Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 De tar kun MB fra mobilnettet. Surfing på WLAN koster kun på spesielle plasser. Hva mener du å betale for å bruke wifi til surfing på enkelte steder ? Mener du på hotel eller flyplass hvor EN må betale for wifi tilgang eller er det snakk om noe annet ? Vennligst forklar ! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Du betaler kun for WIFI på slike steder som du sier ja, hoteller, flyplasser o.l. Vis du er på wifi hjemme så koster det ingenting. De inkluderte MB er kun ifra mobilnettet. Lenke til kommentar
kingleh Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Merk at dersom du mister wlan dekning hjemme, så vil ikke iphone gi deg noe advarsel om at den da automatisk bruker 3g... fikk smertelig erfare dette når regningen kom! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå